اخبار فناوری

انواع کد تخفیف دیجی پلاس و دیجی کالا + شرایط دقیق برای استفاده

از آن جایی که در سال‌های اخیر اکثر افراد جامعه به خرید آنلاین روی آورده‌اند، تنوع فروشگاه‌های آنلاین بسیار زیاد شده است. تمام این فروشگاه‌ها نیز برای فروش بیشتر و جذب مشتری، امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. ارائه کد تخفیف یکی از این خدمات است که از طریق آن می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید. تخفیف 80 درصدی دیجی کالا لباس، تخفیف‌های فروشگاه مدیسه، تخفیف خرید اشتراک دیجی پلاس و… همگی مثال‌هایی از طرح‌های تخفیفی فروشگاه‌های مختلف هستند.‌

کدهای تخفیف‌ هیجان‌انگیز دیجی پلاس

دیجی کالا برای افزایش رضایت کاربرانش خدماتی را در قالب سرویسی تحت عنوان دیجی پلاس در اختیارشان قرار داده است. ارائه تخفیف‌های بیشتر، ارسال رایگان و… نمونه‌هایی از این خدمات هستند. در ادامه برخی از کدهای تخفیف دیجی پلاس را به شما معرفی خواهیم کرد.

توجه کنید که بسته به زمانی که شما این مطلب را مطالعه می‌کنید، کدهای معرفی شده در متن ممکن است منقضی شده باشند؛ در این صورت برای دریافت تخفیف‌های جدیدتر و فعال به وبسایت موپُن مراجعه کنید.

دیجی پلاس

کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه

استفاده از کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمتر، اشتراک مورد نظر خود را تهیه کنید. کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه یکی از این کدهای تخفیف است و تنها محدودیت آن سه ماهه بودن اشتراکی است که تهیه می‌کنید. تخفیف 20 درصدی، تخفیف 30 درصدی و… نمونه‌هایی از تخفیف‌های دیجی پلاس سه ماهه هستند.

کد تخفیف 30 درصدی: DPYP3

کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه

برخی از افراد ترجیح می‌دهند اشتراک دیجی پلاس خود را یک ماهه تمدید کنند. دیجی پلاس کدهای تخفیفی را نیز ویژه این افراد ارائه داده است. با کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، اشتراک یک ماهه دیجی پلاس را خریداری و یا تمدید کنید.

کد تخفیف 70 درصدی: DPRN1

کد تخفیف 70 درصدی دیجی پلاس

کد تخفیف 70 درصدی دیجی پلاس روی تمام اشتراک‌های این مجموعه فعال است. کاربران می‌توانند با استفاده از این کد اشتراک مورد نیازشان را با 70 درصد تخفیف تهیه کنند.

کد تخفیف اشتراک 1 ماهه: DPPR70

کد تخفیف دیجی پلاس 6 ماهه

قبلا کدهای تخفیفی ویژه خرید اشتراک یک ماهه و سه ماهه را به شما معرفی کردیم. لازم است بدانید که دیجی پلاس برای خرید اشتراک‌های شش ماهه نیز کدهای تخفیفی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. همان‌طور که از نام این کد مشخص است، این تخفیف تنها برای خرید اشتراک‌های 6 ماهه فعال می‌شود.

کد تخفیف 20 هزار تومانی: DKBD6

کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه غیر اول

دیجی پلاس کدهایی را ویژه اولین خرید در اختیار کاربرانش قرار داده است تا افراد به خرید از این مجموعه ترغیب شوند. علاوه‌بر این کدها، کدهای دیگری را ویژه خریدهای دوم، سوم و به‌طور کلی خریدهای چندم ارائه کرده است. کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه غیر اول تخفیفی ویژه خرید اشتراک‌های یک ماهه (ویژه بار دوم به بعد) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع برای استفاده از این کد نیاز نیست که حتما کاربر جدید باشید و اگر در گذشته نیز خریدی داشته‌اید می‌توانید از این تخفیف نیز بهره‌مند شوید.

کد تخفیف 60 درصدی: YPC60

کدهای تخفیف دیجی کالا

علاوه‌بر خدمات و امکاناتی که دیجی پلاس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، دیجی کالا نیز به خودی خود کدهای تخفیف زیادی ارائه داده است. با مراجعه به وب‌سایت موپُن می‌توانید جدیدترین تخفیف‌های این مجموعه را مشاهده کنید.

کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

کدهای تخفیف دیجی کالا شرایط و محدودیت‌های خاصی دارند. در کنار این کدهای تخفیف، دیجی کالا کدهایی را با محدودیت‌های کمتر ویژه تمام کاربران ارائه داده است. مثلا کاربری که برای بار قصد خرید از این مجموعه را دارد یا کاربری که برای چندمین بار قصد خرید دارد همگی می‌توانند از کد VONYK در خرید بالای 400 هزار تومان استفاده کنند و 70 هزار تومان تخفیف بگیرند.

کد ارسال رایگان دیجی کالا امروز

اگر از مشتریان دیجی کالا باشید احتمالا برای شما هم پیامک کدهای تخفیف دیجی کالا ارسال شده است. بعضی از این کدها برای یک روز ارسال سفارشات را رایگان کرده‌اند. مثلا کد تخفیف FSNYX، هزینه ارسال سفارش‌های بالای 200 هزار تومان دیجی کالا را صفر می‌کند. توجه کنید که مدت استفاده از این کدهای تخفیف بسیار کوتاه و فقط در همان روز است.

کد تخفیف امروز دیجی کالا

علاوه‌بر ارسال رایگان، دیجی کالا کدهایی را ویژه خرید روزانه نیز ارائه داده است. کد تخفیف VONYH، یکی از انواع این کد است که تخفیف 80 هزار تومانی روی سفارش بیشتر از 500 هزار تومان اعمال می‌کند. معمولا مهلت استفاده از این کدها تنها تا پایان همان روزی است اعلام می‌شود و شما در این مدت می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید.

کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول

اگر بار اول است که قصد دارید از دیجی کالا خرید کنید پیشنهاد می‌کنیم از کد تخفیف ویژه خرید اول این مجموعه استفاده نمایید. با استفاده از این کد می‌توانید اولین سفارش خود را بدون پرداخت هزینه ارسال در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید. اما کد تخفیف ارسال رایگانی که بدون محدودیت خرید اول است، مانند FSNYN، برای همه کاربران قابل استفاده است و فرقی نمی‌کند در خرید چندم از آن استفاده می‌کنید.

کد تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف دیجی کالا بالای 500 هزار تومان

برخی از کدهای تخفیفی که دیجی کالا در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تخفیف‌های نسبتا خوبی رو ی سفارش اعمال می‌کنند. مثلا معمولا کد تخفیف دیجی کالا بالای 500 هزار تومان برای مجموعه‌های منتخب پوشاک یا لوازم خانگی و… در این فروشگاه تعریف می‌شود. مثلا کد تخفیف EYL500 برای دریافت تخفیف 500 هزار تومانی در خرید لپ تاپ و نوت بوک به کاربران این فروشگاه معرفی شده بود.

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا 40 هزار تومانی

اگر برای بار اول قصد دارید از دیجی کالا خرید کنید با استفاده از این نوع کد می‌توانید 40 هزار تومان کمتر پرداخت کنید. همان‌طور که از نام این کد نیز مشخص است تنها محدودیت‌ آن خرید اول است. البته ممکن است محدودیت‌های دیگری مانند حداقل خرید نیز داشته باشد. کد تخفیف DKNA40 یک تخفیف 40 هزار تومانی در خرید اول مشتریان از بخش سوپرمارکت دیجی کالا به آنان هدیه می‌دهد.

کد تخفیف دیجی کالا بالای 1 میلیون تومان

هر کدام از کدهای تخفیف دیجی کالا شرایط و محدودیت سبد خریدی متفاوت دارند. همچنین ممکن است تنها روی کالاهای خاصی اعمال شوند. مثلا معمولا مجموعه‌های منتخب از ساعت یا عینک و… در دیجی کالا، کد تخفیف تعریف شده مخصوص خود را دارند که تخفیف‌های 1 میلیون تومان به بالا را به مشتری خواهند داد. اگر در دسته افرادی هستید که تمام محصولات مورد نیاز خود را از دیجی کالا سفارش می‌دهید، استفاده از این کد ها را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. به‌طور مثال، کد تخفیف SGLN در خرید گوشی Galaxy S21 Ultra از این فروشگاه، 2 میلیون تومان به کاربران تخفیف می‌دهد.

حراجی‌های لباس دیجی کالا را از دست ندهید!

زمانی که تصمیم می‌گیرید به‌صورت آنلاین پوشاک و البسه خود را سفارش دهید، با دنیایی از تنوع روبه‌رو می‌شوید. دیجی کالا همواره در تلاش است تا بیشترین تنوع و زیبایی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید پوشاک مورد نیازتان را با استفاده از کدهای تخفیف و با هزینه کمتر سفارش دهید. بعد از مراجعه به دیجی کالا، کافیست روی گزینه حراج استایل کلیک کنید. با این کار لیست تمام کدهای تخفیف و همچنین حراجی‌های بخش پوشاک دیجی کالا به شما نشان داده می‌شود.

خرید آنلاین پوشاک با فروشگاه مدیسه

برخی بر این تصورند که برای خرید آنلاین پوشاک تنها باید به فروشگاهی مثل دیجی کالا مراجعه کنند. این در حالی است که در سال‌های اخیر، به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از خرید پوشاک به‌صورت اینترنتی، فروشگاه‌های دیگری مثل مدیسه نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را سفارش دهید. این مجموعه نیز همانند دیجی کالا تخفیف‌هایی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای پیدا کردن تخفیف مدیسه، بهترین راه مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن و ورود به صفحه مربوط به این فروشگاه است.

مدیسه

جمع‌بندی

مراجعه به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خرید محصولات است. در این بین اگر به فروشگاه معتبر و محبوبی مثل دیجی کالا مراجعه کنید می‌توانید با خیالی آسوده کالاهای مورد نیازتان را تهیه نمایید. علاوه‌بر این، این مجموعه‌ها کدهای تخفیفی را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که از طریق آن می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، محصول مورد نیازتان را تهیه کنید. با این کار در نهایت خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/11/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%B4%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا