اخبار فناوری

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی 1401

با آغاز دی ماه به تدریج شاهد انتشار لیست قیمت خودروسازی های داخلی هستیم. چند روز پیش لیست قیمت کارخانه سایپا دی 1401 منتشر شد و حالا نوبت ایران خودرو است. امروز لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی 1401 منتشر شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

قیمت کارخانه ایران خودرو دی 1401

ایران خودرو با انتشار تعرفه رسمی دی ماه 1401 محصولات خود نشان داد که قصد افزایش محصولات خود را ندارد. این نرخ ها برای فعالیت های مستمر آن شرکت اعلام می شود و در صورت وجود طرح فروش خاص، با آن نرخ ها ارائه می شود.

همانطور که مشاهده می کنید در این لیست پژو 206 تیپ 2 ارائه شده با عنوان 206 معمولی قیمت نهایی 150 میلیون و 300 هزار تومان دارد. همچنین پس از آن پژو 405 GLX دوبل با قیمت 150 میلیون و پانصد هزار تومان قرار گرفته است.

گران ترین محصول ایران خودرو در این لیست را می توان دنا پلاس توربو اتوماتیک دانست که 397 میلیون تومان قیمت دارد. نام برخی از محصولات مانند تارا در این لیست وجود ندارد. این شرکت می گوید اگر نام خودرو در لیست نباشد، به این معنی است که هیچ تعهدی برای تحویل در این ماه ندارد. البته این سوال برای قیمت اسم تارا در لیست قیمت کمی عجیب است چرا که او باید در این ماه متعهد به تحویل باشد.

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی 1401

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی 1401

نظر شما در مورد این لیست قیمت چیست؟

لیست قیمت کارخانه سایپا دی 1401

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا