اخبار فناوری

استایل زمستانی آقایان + 5 راز مهم ست زمستانی

فصل زمستان از راه رسیده است و دغدغه‌ی بسیاری از آقایان در این فصل این است که چگونه می‌توانند با استفاده از انواع لباس‌های زمستانه مانند کاپشن‌ها، پالتوها، ژاکت‌ها، بافت‌ها و هودی‌ها، در روزهای سرد زمستانی در عین این‌که خودشان را گرم می‌کنند، خوش استایل هم به نظر برسند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که برای گرم بودن در زمستان باید قید استایل زیبا را بزنند و هر آن‌چه که دم دستشان می‌آید بپوشند اما باید بگوییم که به هیچ عنوان این‌گونه نیست. خوش استایل بودن در زمستان نیازمند دانستن و رعایت یک سری نکات است که با رعایت آن‌ها می‌توانید یک تیپ خیره‌کننده و عالی داشته باشید. با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا نکات داشتن یک استایل زمستانی بی‌نقص را بررسی کنیم.

آیتم‌های استایل زمستانه آقایان

تنوع لباس‌های زمستانی برای آقایان عموما بسیار کمتر از تنوع آن‌ها برای بانوان است اما این به این معنی نیست که لباس‌های آقایان تنوع ندارند. پیشرفت صنعت مد باعث شده تا مدل‌های مختلفی از انواع لباس‌های زمستانی مردانه طراحی و وارد بازار شوند که شناخت این مدل‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را برای انواع استایل‌های خود داشته باشید. در ادامه چند آیتم از رایج‌ترین لباس‌های مردانه برای زمستان را معرفی خواهیم کرد.

کاپشن‌ها

شاید با شنیدن نام لباس زمستانی، اولین چیزی که به ذهنتان بیاید خرید کاپشن باشد. کاپشن‌ها از جمله‌ی پرکاربردترین لباس‌ها برای فصل زمستان هستند که برای آقایان تنوع بالایی نیز دارند اما ویژگی مشترک اغلب آن‌ها این است که عموما رویه‌ای بادگیر و ضد آب دارند و میان آستر و لایه‌ی رویی آن‌ها نیز معمولا یک لایه از جنس پشم شیشه یا پر وجود دارد که باعث می‌شود تا لباس گرمای زیادی تولید کند.

پالتوها و کت‌ها

از دیگر انواع لباس‌های رایج در میان آقایان برای فصل زمستان، پالتوها و کت‌های پشمی زمستانه هستند. در تهیه و تولید این لباس‌ها عموما از پارچه‌های پشمی و ضخیم مثل فوتر، سوییت، کشمیر، موهر و… استفاده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا این لباس‌ها عایق خوبی در برابر برودت هوا باشند. برخی کت‌ها نیز از پارچه‌های ضد آب و شمعی تولید می‌شوند و حالت بارانی طور دارند که به آن‌ها ترنچ کت گفته می‌شود و اخیرا جزو ترندهای زمستانه برای آقایان بوده‌اند.

بافت‌ها

انواع مختلف لباس‌های بافت مثل انواع بلوزها و پلیور‌های بافت از گذشته تا اکنون در میان آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفتند و جزو پرکاربردترین لباس‌ها برای روزهای سرد پاییز و زمستان محسوب می‌شوند. از این آیتم‌ها به تنهایی همراه با انواع شلوار و یا زیر انواع کت، پالتو و یل کاپشن استفاده می‌شود.

هودی و سوییشرت‌ها

سوییشرت‌های جلوباز و هودی‌ها چند وقتی است که بسیار ترند بوده‌اند و زیر انواع کاپشن، پالتو و پافرها یا حتی به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دوخت و تولید این مدل لباس‌ها از انواع پارچه‌های ضخیم مانند دورس تو کرکی استفاده می‌شود که گرمای قابل قبولی ایجاد می‌کنند و می‌توانند به خوبی شما را از سرما حفظ کنند.

بوت‌ها

گرم شدن و خوش استایل بودن در زمستان تنها به انتخاب درست لباس‌ها محدود نمی‌شود بلکه یک اصل مهم برای داشتن یک استایل زمستانه‌ی زیبا، انتخاب یک کفش مناسب برای این فصل است. بوت‌ها برای پوشیدن در این روزها طراحی شده‌اند. در طراحی این مدل کفش‌ها ساق کفش بلندتر از حالت عادی در نظر گرفته می‌شود تا از پا و مچ پا در برابر خیس شدن و سرما محافظت کند. البته بوت‌ها نیز انواع متنوع دارند و می‌توانند به صورت نیم‌بوت یا کوتاه باشند و تا بالای مچ بیایند یا ساق بلندتری داشته باشند و از بخش زیادی از ساق پا نیز در برابر برودت و سرما حفاظت کنند.

 

در کنار مواردی که گفته شد، استفاده از انواع اکسسوری مناسب مثل انواع شال گردن و کلاه و دستکش‌ها می‌تواند شما را گرم‌تر و استایلتان را نیز جذاب‌تر کند.

 

5 راز مهم داشتن ست زمستانی جذاب

 

فقط شناختن انواع مختلف لباس‌های زمستانه برای داشتن استایل شیک کافی نیست بلکه شما برای داشتن یک ترکیب لباس جذاب مردانه باید با یک سری نکات آشنا باشید و آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده‌ایم.

لایه لایه لباس پوشیدن را بلد باشید

یکی از ترندهای جذاب فصل زمستان، لایه لایه پوشیدن لباس‌ها است. برای داشتن یک استایل لایه لایه‌ی جذاب شما باید یک قانون کلی را رعایت کنید و آن هم این است که نازک‌ترین لایه باید نزدیک‌ترین لایه به بدن شما باشد. یعنی اگر قصد دارید یک پیراهن مردانه، یک پلیور و یک کاپشن را با هم بپوشید، باید اول نازک‌ترین لایه یعنی پیراهن را به تن کنید. سپس پلیور را بپوشید و در نهایت با پوشیدن کاپشن، استایلتان را کامل کنید. یکی از محاسن بزرگ لایه لایه لباس پوشیدن این است که اگر ناگهان هوا گرم‌تر شد یا به یک محیط گرم مثل رستوران وارد شدید، به راحتی می‌توانید لایه‌ی رویی را از تنتان خارج کنید تا لباستان با دمای اطرافتان هماهنگ شود.

به آب و هوا توجه کنید

پوشیدن یک کاپشن یا کت پشمی ضخیم در یک هوای نسبتا گرم نه تنها زیبا نیست بلکه باعث می‌شود تا شما گرمتان شود و عرق کنید. پس حتما هنگام انتخاب لباس‌هایتان به میزان سردی هوا توجه کنید و متناسب با آن لباستان را انتخاب کنید تا هم مناسب هوا باشد و هم استایتان متناسب‌تر شود.

آیتم‌های استایلتان را متناسب با اندامتان انتخاب کنید

یکی دیگر از نکات مهمی که در خوش استایل بودن شما نقش بسیار مهمی دارد این است که در هنگام انتخاب لباس، به فرم اندامتان توجه کنید. برای مثال اگر کمی تپل هستید بهتر است لباس‌هایی را امنتخاب کنید که تیره‌تر هستند و می‌توانند شما را لاغرتر از واقعیت نشان دهند. همچنین استایل مونوکروم و تک‌رنگ شما را لاغر و کشیده نشان می‌دهد اگر هیکل درشتی دارید بهتر است لباس‌هایتان را کاملا اندازه‌ی خودتان انتخاب کنید زیرا لباس‌های اورسایز شما را درشت‌تر و شلخته نشان می‌دهند. یا در مثالی دیگر، اگر قدتان کوتاه است بهتر است کت یا کاپشن‌های کوتاه بپوشید. کت‌های بلند می‌توانند شما را کوتاه‌تر نشان دهند.

به اسپرت یا رسمی بودن استایلتان توجه کنید

قبل از این‌که لباس‌هایتان را انتخاب کنید، به این موضوع که می‌خواهید استایلتان رسمی یا اسپرت باشد دقت کنید. این موضوع باعث می‌شود تا هم بتوانید آیتم‌های درستی را انتخاب کنید و هم اجزای استایلتان با هم هماهنگ باشند. برای مثال اگر به دنبال یک استایل اسپرت هستید می‌توانید از انواع مختلف کاپشن‌ها یا سوییشرت و هودی‌ها در کنار شلوار جین و کفش‌های اسپرت ساق دار استفاده کنید. برای داشتن استایل رسمی نیز می‌توانید از انواع کت و پالتوها در کنار شلوار کتان یا پارچه‌ای مناسب فصل در کنار انواع بوت‌های چرمی استفاده کنید. حتما توجه کنید که اجزای استایلتان با هم همخوانی داشته باشند. برای مثال استفاده از یک کفش رسمی در یک استایل اسپرت جلوه‌ی جالبی نخواهد داشت.

از اکسسوری‌های مناسب در استایلتان استفاده کنید

اکسسوری‌ها به راحتی می‌توانند استایل شما را چند برابر جذاب‌تر از همیشه نشان دهند. بنابراین سعی کنید در استایل‌هایتان از اکسسوری‌های متناسب با سایر لباس‌هایتان استفاده کنید. برای مثال استفاده از انواع مختلف کلاه، شال گردن یا دستکس‌های بافت یا چرمی می‌تواند علاوه بر اینکه استایلتان را زیباتر کند، دست‌ها و سر و گردنتان را نیز گرم کند و از شما در برابر سرما محافظت کند. همچنین استفاده از کیف و کمربندهای چرم که از نظر رنگ با استایلتان همخوانی دارند باعث می‌شود تا استایل شیک‌تری را داشته باشید.

نکاتی که گفته شده مواردی است که اگر آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید با استفاده از تمام لباس‌های زمستانی مثل انواع کاپشن، پالتو،ژاکت، بافت و هودی‌ها بهترین استایل‌ها را بر اساس جدیدترین ترندهای حال حاضر دنیا تجربه کنید و همیشه جذاب باشید حتی در زمستان.

تجربه‌ی یک خرید امن و عالی

بی‌شک یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام خرید لباس این است که اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه و برندی تهیه کنند که از کیفیت بالای لباس‌هایش مطمئن باشند. اگر شما هم می‌خواهید یک‌خرید عالی و رضایت بخش را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما برند زاگرس پوش است. زاگرس پوش تولید کننده‌ی انواع لباس از جمله انواع کاپشن، پالتو، کت و شلوار و کت تک، پلیور و ژاکت و تمامی لباس‌های مورد نیاز آقایان است و تولیداتش از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. شما می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به شعب زاگرس پوش در سراسر کشور و یا وبسایت این برند و با مشاهده‌ی محصولات با خیال راحت یک خرید عالی، امن و راضی‌کننده را تجربه کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/31/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-5-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B3%D8%AA-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA/

Updated: 2024-02-17 09:46:28

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا