اخبار فناوری

احتمالا دارید به گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ نگاه می‌کنید

شایعات زیادی درباره Galaxy S24 Ultra سامسونگ شنیده‌ایم. انتظار داریم سری گلکسی S24 طی نیمه اول زمستان امسال معرفی شوند. هر چند هنوز تا معرفی رسمی این محصول فاصله داریم اما احتمالا دارید به گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ نگاه می‌کنید. این نزدیک‌ترین رندر به طراحی نهایی پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ توصیف شده است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا

رندر نزدیک به واقعیت از گلکسی اس ۲۴ اولترا

رندر نزدیک به واقعیت از گلکسی اس ۲۴ اولترا

همانطور که در توییت جدید ice universe می‌بینید، او ادعا می‌کند که نزدیک‌ترین رندر به واقعیت از Galaxy S24 Ultra همین تصاویری است که می‌بینید. طبیعتا این دقیقا تصویر خود محصول نیست ولی باید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم.

سامسونگ به بلوغ خاصی در طراحی مدل اولترا رسیده و این تقریبا سومین سالی خواهد بود که طراحی قاب پشتی با مدل‌های قبلی مشابه است. هر چند شاید تفاوت‌هایی در اندازه لنز دوربین یا فریم دور آن‌ها وجود داشته باشد.

ما در گزارش‌های قبلی شنیده بودیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا پس از سال‌ها اولین محصول کاملا پرچمدار پریمیوم سامسونگ خواهد بود که نمایشگر دو لبه خمیده ندارد. در حقیقت کره‌ای‌ها از ترندی که خودشان آغازگر آن بودند، دست کشیدند.

به همین دلیل در تجربه بصری نمای جلویی دستگاه دیگر خبری از حاشیه‌های کناری بسیار کم نیست و راهبرد این شرکت به سمت ارائه چهارحاشیه کاملا متقارن پیش رفته است. باید صبر کرد و در واقعیت این دستگاه را در دست گرفت تا بتوان درباره حس آن صحبت نمود.

در این رندرها فریم دور دستگاه در نمای جلو به رنگ روشن است. به همین دلیل حاشیه مشکی نمایشگر کمتر دیده می‌شود. اگر این فریم به رنگ تیره یا مشکی باشد احتمالا نمای جلو دستگاه متفاوت و با حاشیه‌های ضخیم دیده می‌شود.

به صورت کلی این رندرها اطلاعات جدید دیگری ندارند. شما به ما بگویید که حاشیه‌های کاملا متقارن چهارلبه نمایشگر را می‌پسندید یا همان نمایشگر دولبه خمیده سنتی با حاشیه‌های نامتقارن قبلی که معمولا در لبه پایین ضخیم‌تر بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/12/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا