اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در ایران ارائه شد

کمتر از 10 روز از انتشار خبر انتشار نهایی و رسمی به روز رسانی UI 5.0 برای Galaxy S22 Ultra حالا کاربران مایفون مگ می گویند این آپدیت به ایران رسیده است. بله، آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در ایران ارائه شده و رابط کاربری جدید One UI 5.0 را به ارمغان می آورد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 22 اولترا

امروز یکی از کاربران مایفون مگ به نام “امین” اسکرین شات های زیر را برای ما ارسال کرده است. این اسکرین شات در Galaxy S22 Ultra گرفته شده است و همانطور که می بینید به روز رسانی One UI 5.0 را نشان می دهد. این رابط کاربری بر روی سیستم عامل اندروید 13 توسعه یافته است.

شرح تغییرات این آپدیت با “طراحی بصری” شروع می شود و با عملکرد “صاف تر از قبل” ادامه می یابد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 22 اولترا در ایران

آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 22 اولترا در ایران

اندازه به‌روزرسانی One UI 5.0 برای Galaxy S22 Ultra کمی بیشتر از 3 گیگابایت است. این به‌روزرسانی با وصله امنیتی اکتبر 2022 ارائه می‌شود و پرچم‌دار Galaxy S را به نرم‌افزار و آخرین بسته امنیتی مجهز می‌کند.

اندازه به‌روزرسانی One UI 5.0 برای Galaxy S22 Ultra

اندازه به‌روزرسانی One UI 5.0 برای Galaxy S22 Ultra

توجه داشته باشید که این به روز رسانی به صورت OTA برای کاربران در دسترس است. این یک نسخه گروهی است و ممکن است چند روز طول بکشد تا همه کاربران اعلان به‌روزرسانی را ببینند. همچنین می توانید به صورت دستی از قسمت تنظیمات و به روز رسانی نرم افزار بررسی کنید که آیا این به روز رسانی برای شما در دسترس است یا خیر.

نظر شما در مورد عملکرد به روز رسانی سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا