اخبار فناوری

آپدیت آینده گلکسی اس 22 با محوریت بهبود عملکرد دوربین در نور کم منتشر خواهد شد

بسیاری از کاربران سری گلکسی S22 شکایت دارند که علائم نئون (یا سایر منابع نوری) در تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین اصلی این گوشی در شرایط نوری ضعیف، بسیار ناامیدکننده است. در ماه مارس، سامسونگ این مشکل را تأیید کرده و بیان داشت که درحال کار بر روی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری است که آن را برطرف می‌کند. توسعه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری قرار بود در ماه مارس به پایان برسد و انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی در ماه آوریل منتشر شود که درنهایت محقق نشد. بااین‌حال، اکنون گفته می‌شود که آپدیت آینده گلکسی اس 22 با محوریت بهبود عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف برای ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است.

آپدیت آینده گلکسی اس 22

متأسفانه ماه‌های زیادی می‌گذرد، اما به‌روزرسانی نرم‌افزاری موردبحث هنوز منتشر نشده است. خب، سامسونگ اکنون تأیید کرده است که توسعه آپدیت نرم‌افزاری کامل شده است و با به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه غول فناوری پیش از این آپدیت امنیتی ژوئیه 2023 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرده است، اصلاح عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف می‌تواند به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی امنیتی آگوست 2023 برای سری گلکسی اس 22 منتشر شود.

این خبر از انجمن سامسونگ در کره‌جنوبی منتشر شده است. هنگامی‌که کاربری در این پلتفرم، وضعیت به‌روزرسانی را جویا شد، یک ناظر پاسخ داد: «من آنچه را که اشاره کردید بررسی کردم. پچ به‌روزرسانی در به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی منتشر خواهد شد. تاریخ هدف هنوز مشخص نشده است. زمانی که تاریخ به‌روزرسانی نرم‌افزار مشخص شد، به شما اطلاع خواهیم داد.»

آپدیت آینده گلکسی اس 22

آپدیت آینده گلکسی اس 22

علاوه‌بر نگرانی در مورد علائم نئون، کاربران همچنین نویز را در تصاویر ثبت‌شده در شرایط نوری کم، به‌ویژه هنگام ثبت آسمان گزارش کرده‌اند. امید است که آپدیت پیش‌رو این مشکل را نیز برطرف کند. به‌طورکلی، سامسونگ قصد دارد عملکرد دوربین در نور کم سری گلکسی S22 را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی بهبود بخشد و کیفیت تصویر بهبودیافته و تجربه عکاسی رضایت‌بخش‌تری را برای کاربران فراهم کند.

دیدگاه شما پیرامون آپدیت آینده سری گلکسی S22 با محوریت بهبود عملکرد دوربین چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/12/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-22-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا