اخبار فناوری

آنر X40 GT Racing Edition در تاریخ ۳۰ شهریور معرفی خواهد شد

در اکتبر ۲۰۲۲ بود که آنر ایکس ۴۰ جی تی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کشور چین معرفی شد. شایعات حاکی از آن است که جانشین این تلفن هوشمند یعنی X50 GT در دست توسعه است. هم اکنون اما تاریخ معرفی آنر X40 GT Racing Edition مشخص شده است. این دستگاه در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی X40 GT Racing Edition با انتشار پوستری از سوی آنر مشخص شد

آنر درباره X50 GT سکوت کرده است. این شرکت اما تأیید کرده که نسخه جدیدی از X40 GT در راه است. آنر با انتشار پوستری تاریخ معرفی X40 GT Racing Edition را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند در سی ام شهریور ماه رونمایی می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم که نسخه Racing Edition چه تفاوتی با نسخه معمولی خواهد داشت. لیست وب‌سایت JD.com نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده آنر در دو نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این گوشی در رنگ های مشکی، Magic Night Black و نقره ای به دست کاربران می‌رسد.

پوستر منتشر شده از سوی آنر

مطابق با گزارش Playfuldroid، گوشی هوشمند Honor X40 GT در نسخه هایی مانند ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران رسید. این دو نسخه به ترتیب دارای قیمت ۲,۰۹۹ یوآن (۲۸۷ دلار) و ۲,۳۹۹ یوآن (۳۲۶ دلار) بودند. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن FullHD+ است‌.

رنگ Magic Night Black

رنگ Racing Black

رنگ سفید

تراشه Snapdragon 888 نیروی پردازشی مورد نیاز آنر ایکس ۴۰ جی تی را تأمین می‌کند. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۶ واتی شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 6.1 بهره می‌برد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارند‌. این دو دوربین از نوع عمق سنج و اولترا واید هستند.

گوشی آنر X40 GT با تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/19/%D8%A2%D9%86%D8%B1-x40-gt-racing-edition-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%DB%B3%DB%B0-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا