اخبار فناوری

آشنایی با اسپیکر مکسیدر؛ زیبایی و قدرت در کنار یکدیگر

اگر قصد خرید باند و اسپیکر برای خانه، ویلا یا فضای باز دارید، قطعا با برندهای متنوعی درون بازار آشنا خواهید شد و ممکن است این برندها کمی شما را در انتخاب بهترین مدل اسپیکر سردرگم کنند. اما اگر کمی پرس‌وجو کنید و درباره این محصول تحقیق کنید، قطعا چند برند به صورت مداوم به شما پیشنهاد خواهد شد که یکی از آن‌ها برند محبوب و قدرتمند Maxeeder است.

اسپیکر مکسیدر یکی از محصولات باکیفیت بازار در حوزه صوتی و تصویری بوده که بیش از سایر برندها هنگام خرید اسپیکر به شما معرفی خواهد شد. اما این معرفی بی دلیل نبوده و بر اساس زیبایی، کیفیت و قدرت بیان خواهد شد. این روزها اسپیکرهای Maxeeder  بیش از سایر برندها به چشم آمده و تنوع بسیاری دارند که در ادامه بیشتر با محصولات این برند آشنا خواهیم شد.

محصولات برند مکسیدر ساخت کدام کشور هستند؟

ابتدا به سراغ پیشینه و سابقه درخشان این برند محبوب و قدرتمند خواهیم رفت. اگر به خاطر داشته باشید، در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 برندی تولید لوازم صوتی ماشین و پخش کننده‌های شخصی را انجام می‌داد که نام آن مکسیدر است. در آن زمان‌ محصولات این برند به صورت کاملا قانونی روانه بازار می‌شد و محبوبیت خاصی در میان جوانان کشور داشت.

اما به صورت ناگهانی محصولات این برند در اوج محبوبیت درون بازار کمیاب شد و در طی بازه زمانی نسبتا طولانی، خبری از محصولات Maxeeder نبود. با گذشت زمان و پیگیری طرفداران این کمپانی، مجددا شاهد محصولات مکسیدر با طراحی و کاربری بروزتر بودیم. در گذشته نه چندان دور برند مکسیدر مجددا به صورت قانونی محصولاتش را در زمینه باند و اسپیکر روانه بازار کرد و همانند قبل، به سرعت در دل جوانان جای باز کرد.

در حال حاضر اسپیکر مکسیدر تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین اسپیکرهای بازار شده است که طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن محصولات این برند خوش آوازه با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به مصرف کنندگان عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که در حال حاضر شرکت معتبر گاندوسرویس اقدام به تولید محصولات این برند کرده و خیال مصرف کننده را بابت غیبت ناگهانی راحت کرده است. هم اکنون محصولات این برند در کشور ایران توسط مهندسان متخصص ایرانی تولید شده و با برندهای مطرح جهانی رقابت خواهد کرد.

انواع اسپیکر Maxxeder در بازار

این روزها اسپیکر در فضاها و مکان‌ها مختلف کاربرد دارد. به طور مثال در خانه‌های آپارتمانی کوچک نمی‌توان از اسپیکرهای بزرگ استفاده کرده و در فضای نیز نمی‌توان از اسپیکرهای کوچک استفاده کرد. به همین دلیل مکسیدر با دید باز و جهت برطرف کردن نیاز تمامی مصرف کنندگان اقدام به انواع باند و اسپیکر در بازار کرده است. در حال حاضر برند مکسیدر انواع اسپیکر نظیر: اسپیکر جفت یا ایستاده، اسپیکر شارژی و اسپیکر قابل حمل خواهد کرد.

اسپیکرهای جفت یا ایستاده تنها با برق مستقیم شهری فعالیت خواهند کرد و ساب ووفر آن‌ها از سایز 10 اینچ شروع می‌شود. مکسیدر در حال حاضر انواع اسپیکر جفت با ساب ووفرهای مختلف نظیر ساب 10،12 و 15 اینچ تولید خواهد کرد. علاوه بر آن برخی از این محصولات دارای پنل DJ بوده و تنظیمات صوتی آن به صورت پیشرفته انجام می‌شود.

اما نوع دوم این محصولات با نام اسپیکر شارژی شناخته می‌شوند. همانطور که نام این محصولات پیداست، قابل شارژ بوده و دارای یک عدد باطری داخلی هستند. اسپیکرهای شارژی به صورت تک هستند و از سایز ساب ووفر 6 اینچ شروع می‌شوند. در حال حاضر اسپیکرهای شارژی مکسیدر با ساب ووفر 6-8-10 و 12 تولید و روانه بازار خواهند شد. این برند محبوب اسپیکرهای کوچک قابل حمل نیز تولید کرده که آن‌ها دارای بلندگو هستند. برخی از محصولات برند Maxeeder وارداتی هستند و کمی قیمت آن‌ها نسبت به سایر اسپیکرها بالاتر است که طبیعتا کیفیت بالاتری خواهند داشت.

قیمت اسپیکر مکسیدر چطور است؟

همانطور که در ابتدای محتوا بیان کردیم، اسپیکرهای Maxeeder قیمت اقتصادی و مناسب درون بازار به فروش می‌رسند و با توجه به کیفیت کالا و سایر محصولات درون بازار، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. در حال حاضر اسپیکرهای مکسیدر از 1 میلیون شروع شده و تا 25 میلیون به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

اما اگر به امکانات، قابلیت‌ها و کیفیت ساخت محصولات برند مکسیدر توجه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت این محصول نسبت به محصولات سایر برندهای بازار مناسب است که این موضوع از اصلی‌ترین دلایل پرفروش بودن آن است.

آیا محصولات مکسیدر گارانتی دارند؟

بله، همانطور که در ابتدای محتوا توضیح دادیم، اسپیکرهای مکسیدر توسط شرکت گاندوسرویس تولید می‌شوند. شرکت گاندوسرویس تمامی اسپیکرهای مکسیدر را به مدت 12 ماه گارانتی کرده و تا 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. گاندوسرویس 6 دور جایزه حمایت از مصرف کننده بوده و در حال حاضر یکی از بهترین شرکت‌ها در ایران است.

از کدام فروشگاه اسپیکر مکسیدر با قیمت مناسب بخریم؟

همانطور که مطالعه کردید، اسپیکر مکسیدر با قیمت اقتصادی درون بازار به فروش می‌رسد اما در در این میان فروشگاه‌هایی اقدام به فروش این محصولات با بهترین قیمت خواهند کرد. یکی از این فروشگاه‌ها افشین کالا نام دارد. فروشگاه اینترنتی afshinkala در حال حاضر تنوع زیادی از محصولات مسکیدر را به مصرف کنندگان عرضه کرده و بهترین قیمت را به مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد داد.

سخن آخر

در این محتوا با اسپیکر مکسیدر آشنا شدید. همانطور که می‌دانید محصولات این برند توسط مهندسان متخصص ایرانی تولید شده و با بهترین کیفیت روانه بازار می‌شوند. اسپیکرهای Maxeeder در انواع مختلف با گارانتی معتبر گاندوسرویس به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد. افشین کالا بهترین قیمت اسپیکر مکسیدر را به مشتریان ارائه خواهد داد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/18/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%85%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%9B-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا