اخبار فناوری

گوشی Motorola Moto G Play 2023 با تراشه Helio G37 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

اگرچه پرچمداران موتورولا به ندرت در میان بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرند، سری مقرون به صرفه Moto G این شرکت همواره در میان بهترین گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه در سال های اخیر بوده است. در همین راستا، موتورولا امروز به طور رسمی از گوشی هوشمند ارزان قیمت خود به نام Moto G Play 2023 با مشخصاتی شامل تراشه هلیو G37 مدیاتک، صفحه نمایش 90 هرتزی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

گوشی Motorola Moto G Play 2023

Motorola Moto G Play 2023 کاملاً جدید یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه است که جایگزین Moto G Play 2021 این گوشی نسبت به مدل سال گذشته بهبودهایی در طراحی و سخت افزار دارد، از جمله تراشه قدرتمندتر، نمایشگر با نرخ تازه سازی بالاتر و دوربین اصلی بهتر.

Moto G Play 2023 دارای طراحی به روز شده ای است که مناسب یک گوشی هوشمند اندرویدی ارزان قیمت است. برخلاف مدل سال گذشته، این دستگاه دیگر از طراحی ناچ استفاده نمی‌کند و دارای یک راه‌حل سوراخ نمایشگر مدرن‌تر است. ماژول دوربین عقب نیز طراحی جدیدی دارد که ظاهری باکیفیت به این گوشی بخشیده است.

گوشی Motorola Moto G Play 2023

گوشی Motorola Moto G Play 2023

همراه با تغییرات طراحی، موتورولا در مدل جدید تراشه اسنپدراگون 460 سال گذشته را با Helio G37 مدیاتک جایگزین کرد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین های دیگر آن نیز از سنسورهای 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو تشکیل شده است. پنل 6.5 اینچی IPS TFT در این دستگاه نیز از نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می کند.

Moto G Play 2023 همچنین دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، درگاه USB Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و انگشتان اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی خود است. از نظر اتصال، دستگاه از 4G LTE Wi-Fi، بلوتوث 5.0 و 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی می کند. متأسفانه G Play 2023 از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند که با توجه به قیمت آن کاملاً قابل انتظار بود.

اگرچه موتورولا امروز رسما از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد، اما نسخه آنلاک شده با قیمت 169.99 دلار از 12 ژانویه از طریق Best Buy، آمازون و وب سایت موتورولا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. برای فروش رسید.

نظر شما در مورد Motorola Moto G Play 2023 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا