اخبار فناوری

کارخانه اصلی آیفون فاکسکان ماه آینده به ظرفیت کامل تولید بازخواهد گشت

شریک تولید اپل، فاکسکان، به تازگی اعلام کرده است که انتظار دارد کارخانه اصلی آیفون در چین در اواخر دسامبر، اوایل ژانویه، پس از آن ناآرامی های کارگری در ماه گذشته که باعث اختلال در عملکرد کارخانه شد تا تولید کامل از سر گرفته شود.

بازگشت به ظرفیت کامل تولید در کارخانه اصلی آیفون فاکسکان

یک منبع فاکسکان به اعتراضات در ژنگژو و کاهش محدودیت ها توسط دولت به دلیل کووید-19 اشاره کرد. رویترز وی گفت: وضعیت به ثبات رسیده است.

دولت محلی فعالانه به بهبود کمک می کند. از این پس ظرفیت به تدریج با استخدام نیروهای جدید از سر گرفته می شود. اگر استخدام خوب پیش برود، ممکن است حدود سه تا چهار هفته طول بکشد تا تولید کامل از سر گرفته شود.»

این شرکت سپس در بیانیه‌ای گفت: «در حال حاضر وضعیت کلی همه‌گیری تحت کنترل است و ماه نوامبر بیشترین تأثیر را داشته است» و افزود که شروع به استخدام کارمندان جدید کرده است و «به تدریج ظرفیت تولید را به حالت عادی برمی‌گرداند». “

بازگشت به ظرفیت کامل تولید در کارخانه اصلی آیفون فاکسکان

بازگشت به ظرفیت کامل تولید در کارخانه اصلی آیفون فاکسکان

کارخانه ژنگژو که حدود 200000 نفر در آن مشغول به کار هستند، ماه گذشته پس از شیوع بیماری در کارخانه باعث شد تا شهر حدود 10 میلیون نفری در قرنطینه قرنطینه شود، تحت محدودیت های سختگیرانه COVID-19 قرار گرفت. در نتیجه، با اعتراض کارگران به سطح معیشت و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده، شورش هایی آغاز شد.

کارخانه ژنگژو بزرگترین کارخانه آیفون فاکسکان است که تقریباً 200000 کارگر دارد. Foxconn مسئول مونتاژ حدود 70 درصد از آیفون های فروخته شده توسط اپل است، اما به دلیل محدودیت ها در تلاش است تا کارگران را در محل نگه دارد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که تولید ممکن است تا 30 درصد کاهش یابد. فاکسکان روز دوشنبه گزارش داد که فروش نوامبر در واقع 11.4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و گفت که انتظار دارد سه ماهه چهارم “تقریباً مطابق با اجماع بازار” باشد.

مدل‌های آیفون 14 پرو در حال حاضر با حداقل چهار هفته تاخیر در ارسال به فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده مواجه هستند زیرا این شرکت برای حفظ عرضه تلاش می‌کند.

نظر شما در مورد بازگشت فاکسکان به ظرفیت کامل تولید در کارخانه اصلی آیفون چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا