اخبار فناوری

کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا نیاز به استفاده از AirPods دارند

مدتی است که در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل زیاد می شنویم. همانطور که به نظر می رسد قرار است این کلاه به عنوان یکی از محصولات مهم کوپرتینویی ها روانه بازار شود. به گفته یکی از منابع مرتبط، به نظر می رسد کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً نیاز به استفاده از AirPods دارند. با مایفون مگ بیا

کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا باید از AirPods استفاده کنند

انتظار می رود اپل در اوایل سال جاری هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کند. این محصول احتمالا با قیمتی بین 2000 تا 3000 دلار به فروش می رسد. این هدست از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) استفاده خواهد کرد. اولی کاربران را وارد محیط‌هایی می‌کند که واقعی نیستند، اما به اندازه کافی جذاب و خارق‌العاده هستند تا کاربران احساس کنند در حال انجام کارهایی هستند که در زندگی واقعی نمی‌توانند انجام دهند، مانند پرواز با هواپیما.

کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل

واقعیت افزوده (AR) داده های تولید شده توسط کامپیوتر را در یک محیط واقعی نمایش می دهد. یک مثال برای درک بهتر واقعیت افزوده، ویژگی Live View Google Maps است که به افرادی که راه می‌روند و سعی می‌کنند از نقطه‌ای به نقطه دیگر برسند، کمک می‌کند. دوربین گوشی نمایی زنده از آنچه در مقابل کاربر قرار دارد را نشان می دهد و فلش های غول پیکر در بالای صفحه نمایش جهت حرکت را به کاربر نشان می دهد. مکان ها و بناهای معروف نیز به نمایش گذاشته می شود.

به نظر می رسد هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است نیاز به استفاده از AirPods Pro 2 برای پخش صدا داشته باشد. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط 9to5Mac منتشر شده است، تراشه H2 مورد استفاده برای هدست واقعیت ترکیبی با تراشه H2 داخل AirPods Pro 2 همگام خواهد شد. طبق گزارشات، تراشه داخل هدفون و این هدست با نام Reality One یا Reality Pro دارای یک مشترکات زیاد وجود حالت مخفی انتقال صدا با تأخیر کم همچنین به این معنی است که افرادی که از این هدست واقعیت ترکیبی استفاده می کنند باید از Apple AirPods Pro 2 برای برقراری ارتباط با دیگران در هنگام استفاده از هدست استفاده کنند.

کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل

هدست در واقع دارای بلندگوهای داخلی خواهد بود، اما این بلندگوها به اندازه کافی خوب هستند تا مخاطبان به مکالمه گوش دهند. برای جلوگیری از این اتفاق، اپل ممکن است به دلایل امنیتی از کاربران Reality One بخواهد از AirPods استفاده کنند. این گزارش حتی به این احتمال اشاره می کند که نقشه راه ایرپادهای اپل ممکن است به طور خاص به همین دلیل از ریل خارج شده باشد. انتظار می‌رود اپل یک مدل اضافی و احتمالا ارزان‌تر AirPods را با تراشه H2 عرضه کند.

در این گزارش همچنین آمده است که باندهای جایگزینی برای این محصول مانند باندهای اپل واچ ارائه نخواهد کرد. بر خلاف مچ بندهای قابل تعویض، مچ بندهای Reality One ممکن است دارای قطعات الکترونیکی و احتمالاً یک باتری خاص باشند. با این حال، توسعه دهندگان به یک هدبند ویژه دسترسی خواهند داشت که به هدست واقعیت ترکیبی اجازه می دهد تا به دستگاه های سیستم عامل مک نیز متصل شود. Reality One ظاهرا دارای یک صفحه نمایش میکرو LED 4K برای هر چشم و یک صفحه نمایش رو به بیرون است که حالات چهره کاربر را به افراد دیگر نشان می دهد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل به شما امکان می دهد دنیای دایناسورها را کشف و کاوش کنید

مشکلات پیش‌بینی‌شده هنگام عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2023

مطابق با PhoneArenaاین کلاه به 12 دوربین و سنسورهای دیگر مجهز خواهد شد. در زیر بدنه، تراشه 5 نانومتری M2 اپل با 20 میلیارد ترانزیستور قرار خواهد گرفت. یک “تاج دیجیتال” نیز برای فعال کردن حالت پاس در Reality One استفاده خواهد شد. این محصول مجهز به عملکرد صوتی فضایی است که صدای فراگیر را ارائه می دهد و به کاربر این امکان را می دهد که تشخیص دهد صدا از جلو، پشت یا از جهت خاصی می آید. گفته می شود هدست واقعیت ترکیبی اپل از موادی مانند آلومینیوم، فیبر کربن و شیشه ساخته شده است و سبک تر و نازک تر از Meta Quest Pro است.

Reality One یک انتقال صاف بین VR و AR را ارائه می دهد، با استفاده از یک شماره گیری فیزیکی مشابه Digital Crown در Apple Watch برای فعال کردن حالت ویدیوی عبوری که به کاربران امکان می دهد ببینند در اطراف آنها چه می گذرد. از حرکات دست و تشخیص صدا نیز برای وارد کردن داده ها و پیمایش هدست استفاده می شود. حتی اگر این کلاه در ابتدای سال ارائه شود، احتمالاً باید منتظر عرضه آن در پایان سال 2023 بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا