اخبار فناوری

پیامک تایید واتس اپ توسط برخی اپراتورهای ایرانی مسدود شد؟ آوریل 1402

از آغاز فیلترینگ واتس اپ در ایران بیش از 6 ماه گذشت. با این حال، کاربرانی که نیاز به استفاده از این بستر ارتباطی اینترنتی داشتند، با ابزارهای تغییر IP (شکست فیلتر یا VPN) به آن دسترسی داشتند. به نظر می رسد محدودیت این پیام رسان در ایران وارد مرحله جدیدی می شود. فروردین 1402 است و طبق گزارش برخی از کاربران، باید گفت که پیامک تایید واتس اپ توسط برخی اپراتورها در ایران مسدود شده است.

پیامک تایید واتساپ ارسال نشد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کاربرانی که واتساپ را ترک می کنند یا می خواهند از حساب کاربری خود در دستگاه دیگری استفاده کنند، با مشکل عدم ارسال پیامک مواجه هستند. پس از مدتی تلاش، خطای گزارش شده توسط WhatsApp به شرح زیر است:

ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم. لطفاً شماره خود را تأیید کنید و 1 ساعت دیگر دوباره امتحان کنید.

استفاده همزمان از WhatsApp در تبلت های iPad و Android

البته باید توجه داشته باشید که این ارور به گونه ای نیست که واتس اپ ارسال پیامک را تایید کند و به دست شما نرسد. هنوز دقیقاً مشخص نیست که دلیل این خطا چیست، اما می تواند محدودیتی از جانب واتساپ نیز باشد. پیش از این، زمانی که دریافت پیامک تایید از شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها در ایران مسدود می شد، چنین خطایی گزارش نمی شد و فقط منتظر پیامک می ماندید و نمی رسید.

این بار اما واتس اپ کاربران را برای تایید صحت شماره تماس راهنمایی می کند. این ممکن است مربوط به عدم ارسال پیامک تایید توسط واتس اپ برای کاربران ایرانی باشد، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

به هر حال، به هر دلیلی، بهتر است تا اطلاع ثانوی از واتس اپ خود خارج نشوید. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله به روز خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا