اخبار فناوری

پوستر جدید هواوی سری P60 منتشر شد: از مواد خاصی برای قاب پشتی استفاده کنید؟

هواوی اخیراً در آستانه رونمایی از گوشی های هوشمند پرچمدار بعدی خود در 23 مارس، گامی بی سابقه برداشته است. هواوی پوستری منتشر کرد سری P60 انجام داد. قاب پشتی این گوشی هوشمند دارای بافت خاصی است و لنز پریسکوپی در ماژول دوربین این دستگاه خودنمایی می کند. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

پوستر جدید سری P60 احتمالاً نسخه Art یا Pro را نشان می دهد

پوستری که به تازگی از سری P60 منتشر شده است، طراحی قاب پشتی این گوشی هوشمند پرچمدار را نشان می دهد. این گوشی پنل پشتی خوبی دارد. به نظر می رسد برای ساخت این قاب از مواد خاصی استفاده شده است. احتمالاً این ماده مخصوص گوشی های پرچمدار آینده هواوی طراحی شده است. شایان ذکر است که این بافت خاص حتی بر روی ماژول دوربین نیز قابل مشاهده است. به نظر می رسد این سری از گوشی های پرچمدار هواوی نسبت به سری P سال گذشته ظاهر بهتری خواهند داشت. تصویر منتشر شده در پوستر احتمالا مربوط به Huawei P60 Art یا P60 Pro است.

پوستر جدید سری P60

سه لنز دوربین در قاب پشتی سری P60 دیده می شود. لنزهای دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر در یک ماژول مستطیلی قرار گرفته اند. این طراحی مدت هاست که شایعه شده بود و حالا به طور رسمی توسط هواوی تایید شده است. مهم ترین عنصر پشت این گوشی هوشمند، لنز بزرگ دوربین اصلی است که با یک نوار نقره ای تزئین شده است. دوربین بالایی این دستگاه احتمالا برای عکاسی فوق عریض و دوربین پایینی از نوع پریسکوپ است. استفاده از این دوربین نوید زوم با کیفیت بهتر را می دهد. XMAGE و فلاش LED در ماژول دوربین سری P60 قابل مشاهده است.

گفته می شود لنز مرکزی دوربین سری P60 دارای برآمدگی بزرگی است. مانند گیزموچینا وی خاطرنشان می کند که احتمالاً این برآمدگی بزرگ باعث می شود این دستگاه در هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف تکان بخورد! لبه های قاب پشتی پرچمدار آینده هواوی خمیده است و لوگوی این غول فناوری چینی نیز در سمت چپ نیمه پایینی قاب پشتی قرار گرفته است.

پرچمدار آینده هواوی چه مشخصاتی خواهد داشت؟

شایعه شده است که P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K OLED است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط شرکت BOE توسعه یافته است. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت پردازشی این گوشی هوشمند را تامین خواهد کرد. سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX888 برای دوربین اصلی و سنسور IMX858 برای دوربین فوق عریض استفاده می شود. دوربین تله فوتو این گوشی هوشمند نیز دارای سنسور 64 مگاپیکسلی Omnivision OV64B خواهد بود. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال 3.5 برابری را خواهد داشت.

تاریخ معرفی سری P60 هواوی و گوشی تاشو میت X3 مشخص شد: 3 آوریل 1402

با توجه به انتشار پوستر رسمی هواوی سری P60، نظر شما در مورد طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا