اخبار فناوری

پشتیبانی نرم افزاری Redmi Note 8، Redmi 8A و دو گوشی دیگر شیائومی متوقف شده است

لیست محصولات EOS (به معنای پایان پشتیبانی) شیائومی را می توانید در وب سایت این شرکت مشاهده کنید. لیست ذکر شده هر از چند گاهی با اضافه شدن دستگاه های قدیمی به روز می شود. در پایان ماه فوریه، شیائومی تغییراتی را در لیست اعمال کرد و چهار گوشی هوشمند جدید را به لیست محصولات EOS اضافه کرد. یکی از این محصولات ردمی نوت 8 است که اکنون عمر پشتیبانی نرم افزاری خود به پایان رسیده است. در ادامه گزارش در مورد سه گوشی دیگر صحبت خواهیم کرد.

پشتیبانی نرم افزاری چهار گوشی شیائومی به همراه Redmi Note 8 به پایان رسیده است

همانطور که در ابتدا اشاره شد، عمر پشتیبانی نرم افزاری شیائومی ردمی نوت 8 به پایان رسیده است. به جز این گوشی هوشمند، شیائومی پشتیبانی می کند ردمی نوت 8 تی، Redmi 8A و Redmi K30 5G Speed ​​Edition تقریبا تمام گوشی های ذکر شده در اوایل سال 2020 معرفی شدند، بنابراین انتظار داشتیم شیائومی پشتیبانی نرم افزاری این گوشی های هوشمند را متوقف کند.

Redmi 8A

Redmi K30، Redmi Note 8 و Redmi Note 8T دو به‌روزرسانی اندروید را در طول دوره پشتیبانی نرم‌افزار رسمی خود دریافت کردند. اما Redmi 8A که یک گوشی هوشمند ارزان قیمت بود، در طول مدت پشتیبانی رسمی خود موفق به دریافت نسخه اندروید شد. در میان این چهار گوشی هوشمند که اکنون به پایان دوره پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده اند، ردمی نوت 8 قطعاً محبوب ترین محصول در زمان خود بوده است. این دستگاه محبوبیت زیادی در جهان به دست آورده است. نوت 8 اولین گوشی از سری ردمی نوت بود که چهار لنز دوربین در قاب پشتی خود داشت.

Redmi Note 8 (Redmi Note 8) با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 665 با قیمت 140 دلار رسما معرفی شد.

مانند گیزموچینا وی مهمترین ویژگی شیائومی ردمی نوت 8 را قیمت رقابتی آن ذکر کرد. متأسفانه، این آخرین گوشی از سری Redmi Note بود که مشخصات بسیار خوبی را نسبت به قیمت ارائه می کرد. پس از آن، با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، روند بازار گوشی های هوشمند تغییر کرده است.

نظر شما در مورد Redmi Note 8 شیائومی و زمان پشتیبانی نرم افزار آن شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا