اخبار فناوری

ویژگی Genmoji اپل امکان ساخت ایموجی جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند

امروزه در میان انبوهی از ویژگی ها هوش مصنوعی اپل داخله کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2024 پس از اعلام این موضوع، این شرکت ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به شما امکان می دهد برای هر مناسبتی یک ایموجی بسازید. اپل این ویژگی هوش مصنوعی را Genmoji می نامد.

ویژگی Genmoji از اپل

علیرغم افزایش روزافزون تعداد ایموجی هایی که هر سال به iOS اضافه می شوند، مطمئناً همه ما با شرایطی مواجه شده ایم که برای چیزی می خواهیم ایموجی داشته باشیم، اما هیچ شکلک برای آن وجود ندارد.

اما اپل به لطف iOS 18 این مشکل را حل کرده است.

ویژگی Genmoji از اپل

ویژگی Genmoji از اپل

Genmoji یک ویژگی است که توسط Apple Intelligence ارائه شده است که به شما امکان می دهد برای استفاده خود ایموجی های جدیدی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که به دنبال آن هستید تایپ کنید و iOS 18 یک ایموجی جدید برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد.

از آنجایی که ایموجی ها در واقع کاراکترهای یونیکد هستند که روی پلتفرم اجرا می شوند، Genmoji اپل از نظر فنی مانند سایر ایموجی ها کار نمی کند، زیرا اگر این کار را می کرد، در دستگاه های غیر اپل به درستی نمایش داده نمی شد. در عوض، اپل Genmoji را در قالب تصویر ایجاد می کند. این تفاوت زیادی برای کاربران ایجاد نمی کند، اما یک جزئیات فنی است که ارزش توجه دارد.

Genmoji برای بیان انواع احساسات که در حال حاضر توسط ایموجی های موجود پوشش داده نمی شود بسیار عالی خواهد بود و قطعا توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

نظر شما در مورد ویژگی Genmoji چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/10/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-genmoji-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا