اخبار فناوری

ویندوز و آفیس اورجینال را‌ با بهترین قیمت بخرید + کد تخفیف

نصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال، علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت عملکرد کامپیوتر، می تواند امنیت سیستم و اطلاعات شما را تضمین کند. اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید و از نسخه اصلی ویندوز و آفیس استفاده کنید، فروشگاه آی آر مایکروسافت به شما این امکان را می دهد که ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از کد تخفیف ویژه ای که برای کاربران مایفون مگ رزرو شده است، از تخفیف ویژه خرید از فروشگاه آی آر مایکروسافت بهره مند شوید.

مزایای ویندوز و آفیس بومی

اولین سوالی که به ذهن هر کاربر ایرانی می رسد این است که چرا باید با وجود ابزارهای رایگان کرک و فعال سازی، برای خرید لایسنس و فعال سازی قانونی ویندوز هزینه کرد؟ به عبارت دیگر چرا باید پول خرج کنیم و ویندوز و آفیس اصلی بخریم در حالی که می توانیم از ویندوز و کرک آفیس رایگان استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید ویژگی های نسخه اصلی ویندوز و آفیس را بدانید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز رسانی مداوم: هنگامی که ویندوز و آفیس را به روشی قانونی و خلاقانه نصب می کنید، تمام به روز رسانی های آن ها را مستقیماً از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد و این باعث می شود که ویندوز و آفیس همیشه عملکرد بهینه، ایمن و پایدار را بر روی رایانه شما داشته باشند. به این ترتیب، با مشکل رایج کند شدن سیستم ویندوز که در نسخه های جیلبریک شده رخ می دهد، مواجه نخواهید شد.
  • • تضمین امنیت: بسیاری از آپدیت های منتشر شده برای ویندوز و آفیس مربوط به امنیت هستند و زمانی که این آپدیت ها در نسخه کرک دریافت نمی شوند، خطر هک شدن از طریق آسیب پذیری ها افزایش می یابد. بنابراین با نصب ویندوز و آفیس بومی امنیت سیستم را افزایش می دهید و همچنین می توانید بدون نیاز به نرم افزار آنتی ویروس با خیال راحت از کامپیوتر خود استفاده کنید.
  • • سرعت بیشتر: همانطور که گفتیم برخی از آپدیت های ویندوز و آفیس با هدف کارکرد بهتر منتشر می شوند، بنابراین با نصب ویندوز و آفیس اورجینال بر روی کامپیوتر، سرعت کامپیوتر شما افزایش می یابد و خطاهای نسخه کرک ویندوز و آفیس را مشاهده نمی کنید. .
  • • استفاده نامحدود در خارج از کشور: اگر به هر دلیلی به خارج از کشور سفر کنید و ویندوز یا کرک آفیس را روی لپ‌تاپ خود نصب کنید، برچسب مجرم و ناقض کپی رایت خواهید داشت! بنابراین، با نصب ویندوز و آفیس بومی، می توانید بدون محدودیت از لپ تاپ خود در خارج از کشور استفاده کنید.
  • تجربه بازی بهتر: مقایسه عملکرد رایانه ها هنگام اجرای بازی های رایانه ای بر روی سیستم هایی با سخت افزار یکسان اما با ویندوز اورجینال و جیلبریک شده نشان می دهد که نسخه اصلی ویندوز از قابلیت های بالاتری در اجرای بازی های رایانه شخصی برخوردار است و تجربه بازی بهتری را ارائه می دهد.

موارد فوق تنها بخشی از مزایای ویندوز و آفیس بومی است. با نصب و استفاده از نسخه اصلی ویندوز و آفیس می توانید با مشکلاتی مانند کندی سیستم عامل، عدم به روز رسانی و مشکلات امنیتی ناشی از آن، خرابی های شدید حین اجرای بازی های کامپیوتری و غیره خداحافظی کنید.

Windows and Office Original IR Microsoft Store

ویندوز و آفیس اصلی از IR Microsoft Store

اما چگونه می توان سیستم عامل ویندوز و آفیس اصلی مایکروسافت را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ طبیعتا قیمت های مایکروسافت برای ویندوز و آفیس از نظر ما ایرانی ها به صرفه نیست! به عنوان مثال ویندوز 11 پرو که مایکروسافت آن را با قیمتی معادل 200 دلار به فروش می رساند، برای ما ایرانی ها مقرون به صرفه نیست و اگر چنین هزینه ای صرف خرید ویندوز اورجینال شود، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از آن برای کرک استفاده کنند و به نظر می رسد این تصمیم. منطقی!

اما با استفاده از Microsoft Store IR، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای خرید لایسنس های اصلی ویندوز و آفیس ندارید! شما می توانید لایسنس ویندوز و آفیس را با کمترین هزینه از فروشگاه آی آر مایکروسافت سفارش دهید و از تمامی مزایای ویندوز و آفیس اصل بهره مند شوید! به عنوان مثال، شما می توانید لایسنس ویندوز 11 پرو سفارش از فروشگاه آی آر مایکروسافت به قیمت 550000 تومان یا مجوز آفیس 2021 پرو پلاس 995000 تومان سفارش دهید و با صرف این هزینه های اندک از تمامی مزایای ویندوز و آفیس اورجینال بهره مند شوید.

همچنین با استفاده از کد تخفیف toranji5gift می توانید در هنگام سفارش محصولات مورد نظر خود از فروشگاه آی آر مایکروسافت از 5 درصد تخفیف اضافی و اختصاصی بهره مند شوید. بنابراین با قیمت هایی که فروشگاه آی آر مایکروسافت برای لایسنس های آفیس و ویندوز در نظر گرفته است، واقعاً می توان ادعا کرد که نصب و استفاده از نسخه اصلی این محصولات با توجه به مزیت هایی که دارند و قیمتی که ارائه می دهند منطقی است. قابل قبول خواهد بود. اما چگونه باید ویندوز و آفیس بومی را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

Windows and Office Original IR Microsoft Store

نحوه نصب آفیس و ویندوز اورجینال

اگر می خواهید ویندوز و آفیس بومی را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و ما با نحوه انجام آن آشنا نیستیم، این قسمت از مقاله به شما کمک خواهد کرد. سفارش و خرید ویندوز و آفیس اورجینال از فروشگاه آی آر مایکروسافت به دو روش اصلی امکان پذیر است. در روش اول شما می توانید این محصولات را فقط در قالب “مجوز دیجیتال” سفارش دهید. در این صورت فقط کد مجوز 25 رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

روش خرید “مجوز دیجیتال” مناسب کسانی است که با نحوه دانلود ویندوز از سایت مایکروسافت و قرار دادن آن بر روی فلش مموری یا دی وی دی آشنا هستند و می توانند ویندوز اصلی را از مایکروسافت دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنند. . اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، می‌توانید به سادگی یک مجوز دیجیتال برای ویندوز سفارش دهید و پس از نصب ویندوز، از مجوز برای فعال کردن قانونی آن در رایانه خود استفاده کنید. با ارسال پیام به تیم پشتیبانی مایکروسافت استور IR، می توانید لینک دانلود ISO اصلی ویندوز را نیز دریافت کرده یا مستقیماً از وب سایت مایکروسافت دانلود کنید.

علاوه بر این، در صورت سفارش آفیس به عنوان لایسنس دیجیتال، لینک دانلود مستقیم از سرور مایکروسافت به همراه مراحل فعال سازی و مجوز به ایمیل شما ارسال می شود و می توانید آفیس را از لینک دانلود و نصب کنید و با لایسنس فعال سازی را کامل کنید. اما اگر به هر دلیلی نمی خواهید در فرآیند دانلود ویندوز و آفیس شرکت کنید، نگران نباشید زیرا فروشگاه آی آر مایکروسافت امکان خرید نسخه های اصلی ویندوز و آفیس را در قالب باندل های فیزیکی فراهم کرده است.

برای این منظور در صفحه محصول می توانید گزینه های «بسته دی وی دی با مجوز» یا «بسته فلش مموری با مجوز» را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را در قالب یک بسته فیزیکی سفارش دهید تا بتوانید ویندوز یا آفیس را از فلش مموری یا DVD را داخل بسته نصب کنید و با لایسنس موجود در بسته فعال سازی را کامل کنید. بنابراین، با سفارش بسته های فیزیکی، نصب آفیس و ویندوز بومی بسیار ساده است. قیمت بسته های واقعی IR Microsoft Store واقعاً مقرون به صرفه و عالی است.

Windows and Office Original IR Microsoft Storeنصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال، علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت عملکرد کامپیوتر، می تواند امنیت سیستم و اطلاعات شما را تضمین کند. اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید و از نسخه اصلی ویندوز و آفیس استفاده کنید، فروشگاه آی آر مایکروسافت به شما این امکان را می دهد که ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از کد تخفیف ویژه ای که برای کاربران مایفون مگ رزرو شده است، از تخفیف ویژه خرید از فروشگاه آی آر مایکروسافت بهره مند شوید.

اعتبار و تضمین مجوزها

تمامی مجوزهای ارائه شده در فروشگاه آی آر مایکروسافت از نظر اصالت، اصالت و اعتبار توسط این شرکت تضمین شده است. یعنی با خرید ویندوز و آفیس اورجینال از فروشگاه آی آر مایکروسافت از ضمانت اصالت و اصالت لایسنسی که برای شما ارسال شده است بهره مند می شوید. همچنین می توانید از مجوزهای ارزان فروخته شده توسط فروشگاه آی آر مایکروسافت در خارج از کشور بدون مشکل و محدودیت قانونی استفاده کنید.

جالب ترین نکته این است که امکان استعلام اصالت لایسنس های Windows و Office IR Microsoft Store از خود مایکروسافت وجود دارد. یعنی پس از فعال سازی ویندوز یا آفیس با مجوزی که از فروشگاه مایکروسافت آی آر دریافت کرده اید، می توانید از پشتیبانی مایکروسافت بخواهید که از راه دور به سیستم شما متصل شود و فعال سازی قانونی ویندوز یا آفیس یا حتی لپ تاپ خود را تایید کند به یک فروشگاه مایکروسافت در خارج از کشور بروید. و تاییدیه را حضوری دریافت کنید.

بنابراین با توجه به قیمت های فوق العاده فروشگاه آی آر مایکروسافت برای نسخه های اصلی آفیس و ویندوز و همچنین با توجه به مزایای نصب و استفاده از نسخه اصلی این محصولات، راه اندازی و استفاده از نسخه اصلی این محصولات کاملا منطقی است. این روش در مقایسه با نصب و استفاده از نسخه کرک شده ویندوز و آفیس بسیار بهتر خواهد بود. اگر به امنیت، سرعت، کارایی و عملکرد بهینه رایانه خود اهمیت می دهید، از ویندوز و آفیس اصلی استفاده کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/26/%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D9%88-%D8%A2%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا