اخبار فناوری

آیا روند قیمت ارز دیجیتال تا پایان سال 2022 افزایش خواهد یافت؟

اگرچه تنها یک ماه تا پایان سال 2022 باقی مانده است، تغییرات ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال این باعث سردرگمی تاجران شد. همه چیز می تواند در دسامبر 2022 تغییر کند.

آنچه در نوامبر 2022 در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد

در ماه نوامبر، تغییرات بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد. ارزیابی کنید قیمت ارز دیجیتال در ماه های اخیر به 730 میلیارد دلار کاهش یافته است. اما در ماه نوامبر روند بازار اندکی بهبود یافت.

در ماه گذشته قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و اکثر آلتکوین ها به پایین ترین سطح خود در چند ماه گذشته سقوط کرده اند. با این حال، سودهای کوتاه مدت، معامله گران را به بازار باز می گرداند. بسیاری از طرفداران بیت کوین و آلتکوین فکر می کردند تخفیف های جمعه سیاه با قیمت پایین در دسترس است.

خرابی FTX:

یکی از مسائل مهمی که اخیراً بازار ارزهای دیجیتال را تحت الشعاع قرار داده است، شایعات زندانی شدن SBF Sam-Bankman-Fried و سقوط صرافی FTX او است. این اتفاق باعث فشار تجاری در بازار و کاهش قیمت جهانی ارزهای دیجیتال شد. بحث ها و تحلیل های زیادی در مورد SBF و FTX وجود دارد، اما مسئله مهم این است که آینده FTX تاثیر قابل توجهی در بازار خواهد داشت.

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در دسامبر 2022

نوسانات بالای بازار و قیمت، پیش بینی آینده را دشوار می کند.

در حالی که قیمت بیت کوین کمترین میزان پشتیبانی خود را در حدود 15000 دلار آزمایش کرد و به نظر می رسد در یک روند نزولی بزرگ قرار دارد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین به کف رسیده است.

قیمت ارز دیجیتال در نوبیتکس

پیش بینی ها و مسائل مهم بازار:

  • • یکی از تحلیلگران CryproQuant گفت: بیت کوین قیمتی زیر 15 هزار دلار نخواهد داشت. این تحلیلگر بر این عقیده است که قیمت بیت کوین نزدیک به تقاطع دو خط میانگین (UTXO) است. بر اساس تز این تحلیلگر، زمانی که تسلط کوتاه مدت تحت سلطه سلطه بلندمدت باشد، قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی را نشان می دهد. طبق پیش بینی این تحلیلگر، DeadCross به زودی در راه است و ما به احتمال زیاد به پایین ترین سطح قیمت بیت کوین رسیده ایم.
  • • تحلیلگر دیگری به نام CryptoKaleo در توییتر خود پیش بینی کرد که قیمت لایت کوین (LTC) می تواند تا پایان سال جاری حرکت های انفجاری را نشان دهد. بر اساس نمودار قیمت لایت کوین به بیت کوین LTC/BTC، این تحلیلگر پیش بینی کرده است که لایت کوین آماده صعود تا 0.02 بیت کوین است.
  • • تحلیلگر RektCapital به معامله گران در مورد آلتکوین ها در مورد پیش بینی های بازار هشدار می دهد. او گفت که به نظر می رسد بسیاری از آلتکوین ها حمایت را به مقاومت تبدیل می کنند. او همچنین اضافه کرد که تا زمانی که آلتکوین‌ها قادر به بازیابی سطوح پشتیبانی از دست رفته اخیر نیستند، باید احتیاط کرد.
  • • نظرسنجی اکتبر Finder پیش بینی های کوتاه مدت و بلندمدت قیمت بیت کوین را نشان می دهد. در این سایت، 55 کارشناس ارزهای دیجیتال عملکرد قیمت بیت کوین را در یک دهه آینده تجزیه و تحلیل کردند. این کارشناسان معتقدند قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به 21344 دلار خواهد رسید.

قیمت بیت کوین در نوبیتکس

اما به طور خلاصه آنچه می توانیم از تجزیه و تحلیل بیت کوین و ارزهای دیجیتال بفهمیم این است که بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای تعیین کف نهایی است. این قیمت کف می تواند دقیقاً همان جایی باشد که در حال حاضر بازار است یا کمی پایین تر. پایان روند نزولی در این بازار بسیار نزدیک است، اما هنوز چیزی در مورد شروع یک روند صعودی جدید نمی توان با قطعیت گفت. تا پایان سال 2022، این بازار ممکن است یک روند صعودی کوتاه مدت را تجربه کند که زمینه را برای روند صعودی آینده فراهم می کند. هنوز باید تا پایان سال 2022 در این بازار بسیار مراقب باشید. این به این معنی نیست که باید از بازار دور بمانید. شما باید انتظارات خود را از بازار پایین بیاورید، به سود کمتر رضایت دهید و زیان نزدیک را انتخاب کنید. به گفته بسیاری از افراد، سال 2023 ممکن است سال بهتری برای بازار ارزهای دیجیتال باشد. با این حال نمی توان به هیچ یک از این پیش بینی ها اطمینان داشت و حکم قطعی صادر کرد. بهترین کار این است که انواع تحلیل ها و پیش بینی ها را مطالعه کنید و بر اساس آنها و البته تحلیل شخصی خود از نمودارها و اخبار بهترین تصمیم را بگیرید.

صرافی ارز دیجیتال

اگر به دنبال یکی هستید صرافی ارز دیجیتال شما برای معامله معتبر هستید؛ صرافی Nobitex با بیش از 4 میلیون کاربر یکی از مطمئن ترین گزینه ها برای شما است. نوبیتکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. با ثبت نام در Nobitex می توانید به راحتی تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کنید. واریز فوری ریالی، خرید و فروش با ریال و تتر (دلار) و امکاناتی مانند کیف پول P&L، محدودیت P&L، آدرس کیف پول منحصر به فرد، پشتیبانی از شبکه های مختلف انتقال، بخشی از مزایای صرافی Nobitex است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا