اخبار فناوری

والپیپر و رنگ‌بندی سری پیکسل ۹ گوگل فاش شد

گوشی های هوشمند گوگل همیشه والپیپرهای زیبایی دارند. در چند نسل اول، تصاویر پس زمینه زنده را دیدیم که با همکاری استودیوهایی مانند B-Reel و ustwo طراحی شده بودند. این تصاویر ما را شگفت زده کرد. حالا، کاغذ دیواری و رنگ آمیزی سری پیکسل 9 لو رفت. هم اکنون می توانید این والپیپرها را از اینجا دانلود کنید ترنج دانلود.

سری پیکسل 9 در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد

گوگل اخیرا تصاویر پس زمینه شگفت انگیزی را منتشر کرده است که با همکاری هنرمندان مختلفی مانند اندرو زاکرمن طراحی شده اند. این هنرمند، خالق تصاویر پس زمینه پیکسل 8 و پیکسل 8a او هست. در حال حاضر شاهد والپیپرهای سری پیکسل 9 هستیم.

با توجه به اینکه والپیپرهای ارسال شده با رنگ های گوشی های هوشمند آینده گوگل مطابقت دارند، همچنین رنگ بندی سری پیکسل 9 را نشان می دهد رونمایی همچنین ممکن است برخی از این رنگ ها در زمان عرضه در دسترس نباشند. برخی از آنها ممکن است هرگز در دسترس کاربران نباشند.

تصویر پس زمینه سری پیکسل 9

تصویر پس زمینه سری پیکسل 9

انتظار می رود که پیکسل 9 در رنگ های یشمی (مشکی)، ابسیدین، گل صد تومانی (صورتی روشن) و چینی (کرم) موجود است. پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو ال در رنگ های هازل (ترکیبی از خاکستری و سبز)، آبسیدین، چینی (کرم) و رز در دسترس خواهد بود. گوشی های هوشمند Pixel 9 Pro Fold احتمالا در رنگ های ابسیدین و چینی (معروف به طلا) موجود خواهد بود.

بر اساس این گزارش منبع، والپیپرهای سری پیکسل 9 به عنوان “نمایش گردان گل های انتزاعی” توصیف می شوند. برخلاف نسل‌های قبلی گوشی‌های پیکسل، والپیپرهای امسال به هنرمند خاصی اختصاص داده نمی‌شوند، بنابراین احتمالاً توسط خود گوگل ساخته می‌شوند.

لینک دانلود والپیپرهای سری پیکسل 9

نحوه تنظیم والپیپر در گوشی های اندروید و iOS

اما چگونه والپیپرهای سری پیکسل 9 را به گوشی هوشمند خود بیاورید؟ ابتدا باید تصاویر پس زمینه را از طریق لینک موجود در این گزارش دانلود کنید. می توانید آنها را مستقیماً در تلفن خود دانلود کنید یا از دستگاه دیگری استفاده کنید و سپس تصاویر پس زمینه را به تلفن هوشمند خود منتقل کنید.

می توانید از Google Drive برای انتقال فایل بین دو دستگاه استفاده کنید. همچنین می توانید از کابل فیزیکی یا ایمیل استفاده کنید. هنگامی که تصاویر در دستگاه شما ذخیره شدند، مراحل زیر را دنبال کنید تا آنها را به عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید. توجه داشته باشید که دستورالعمل ها ممکن است بسته به دستگاه و نسخه اندروید شما کمی متفاوت باشد.

در گوشی های اندروید

ابتدا به Settings بروید و سپس به Wallpaper & Style بروید. پس از کلیک بر روی “More Wallpapers”، به “My Photos” بروید، روی “Set Wallpaper” کلیک کنید و آن را به عنوان صفحه اصلی یا تصویر صفحه قفل خود تنظیم کنید.

در آیفون ها

به تنظیمات و سپس به تصویر زمینه بروید. بر روی Add New Background کلیک کرده و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید. تصویر انتخاب شده را مطابق میل خود سفارشی کنید، سپس روی افزودن کلیک کنید. در نهایت گزینه Set as wallpaper pair را انتخاب کنید.

سری پیکسل 9 گوگل به طور کامل در تصاویر زنده آشکار شده است

نظر شما در مورد والپیپرهای سری پیکسل 9 چیست؟ آن ها زیبا هستند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/18/%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%BE%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B9-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا