اخبار فناوری

هیچ چیزی Phone 2 توسط یکی از مدیران کوالکام برای استفاده از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس تایید نشده است.

در جریان رویداد MWC 2023، رسما تایید شد که گوشی هوشمند Nothing Phone 2 در اواخر امسال عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ما همچنین در مورد این واقعیت صحبت کردیم که این دستگاه اولین گوشی Notting خواهد بود چیپست سری اسنپدراگون 8 فواید. در آن زمان هیچ جزئیاتی از مدل دقیق این چیپست اعلام نشده بود. با این حال، اخیراً یکی از مدیران کوالکام به طور تصادفی تأیید کرد که Nothing Phone 2 از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد.

Nothing Phone 2 از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند

در پستی که اکنون ویرایش شده است، الکس کاتوزیان، معاون کسب و کار موبایل کوالکام، در مورد چیپست مورد استفاده در Nothing Phone 2 صحبت کرده است. اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 فواید. اندکی بعد، پست مذکور با اطلاعات جدید ویرایش شد تا آنچه کاتوزیان در ابتدا گفته بود پنهان شود. خوشبختانه، 91 موبایل من یک اسکرین شات گرفتم که در زیر مشاهده می کنید.

البته پست کاتوزیان همچنان وجود دارد و اکنون به جای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به چیپست سری اسنپدراگون 8 اشاره دارد. اینجا نگاه کن

Nothing Phone 2 از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند

Nothing Phone 2 از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند

اگر بخواهیم منصف باشیم، بسیاری از مردم ممکن است به جای نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، انتظار یک مدل قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 2 را داشته باشند، اما با توجه به واقعیت پیرامون این مدل، چیپست قدیمی تر هنوز یکی از بهترین های بازار است. رسانه های سراسر جهان این چیپست را به دلیل عملکرد برتر نسبت به نسل قبلی و عمر باتری عالی آن تحسین کردند. در ترکیب با ماهیت ساده Nothing OS، ما مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که Nothing Phone 2 ارائه می دهد.

در حالی که بسیار خوب است که Nothing Phone 2 دارای چیپست قدرتمندی است، اما ما بیشتر هیجان زده هستیم که ببینیم این شرکت با خود گوشی چه می کند. Nothing Phone 1 اولین گوشی هوشمند اندرویدی پس از مدت ها بود که تصمیم گرفت سنت مشابه بودن همه گوشی ها را بشکند. دستگاه مطمئناً هیچ ویژگی فانتزی نداشت، اما نورپردازی گوشی هوشمندانه اجرا شده بود و پنل پشتی شفاف که نمای داخلی گوشی را نشان می‌داد نیز ارتقای خوبی بود.

امیدواریم Nothing Phone 2 قربانی از دست دادن هویت گوشی‌های هوشمند نشود، چیزی که حتی پی در هنگام بررسی OnePlus 11 در مورد آن صحبت کرد. در ماه های آینده

نظر شما در مورد Nothing Phone 2 با استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا