اخبار فناوری

نوکیا به طور رسمی رابط کاربری Pure UI را معرفی کرد

تیم طراحی نوکیا به تازگی یک زبان طراحی رابط کاربری جدید به نام Pure UI را معرفی کرده است. این رابط کاربری برای استفاده در گوشی های نوکیا و همچنین انواع دیگر محصولات این شرکت در نظر گرفته شده است و جزئیات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد.

رابط کاربری خالص نوکیا

رابط کاربری جدید به گونه ای طراحی شده است که مقیاس پذیر و انعطاف پذیر باشد و ظاهری تمیز و مینیمالیستی دارد که در حال حاضر روند اصلی طراحی در این صنعت است. چندین مؤلفه نیز وجود دارد که با الگوها و دستورالعمل ها شروع می شود که ظاهر کلی را تعیین می کند.

بخش مهمی از ظاهر جدید فونت نوکیا Pure است که در تمام رابط کاربری استفاده خواهد شد.

رابط کاربری خالص نوکیا

رابط کاربری خالص نوکیا

آیکون های جدیدی نیز برای Pure طراحی شده است. این آیکون ها بر اساس عناصری هستند که نوع آنها را می توان تغییر داد تا با الزامات نمایشگر و قابلیت های یک دستگاه خاص مطابقت داشته باشد. آنها همچنین شامل انیمیشن هایی هستند که یک جزء خاص باید توجه کاربر را به آن جلب کند.

تیم نوکیا همچنین عناصر استانداردی را آماده کرده است که طراحان می توانند از آنها برای ایجاد سریع بخش هایی از یک صفحه نمایش ثابت استفاده کنند.

حالت تاریک نیز در این رابط کاربری پشتیبانی می شود، البته عناصر و آیکون ها سبک خود را بر این اساس تنظیم می کنند.

تاکنون گوشی‌های نوکیا با پوسته‌های اندرویدی گیر کرده‌اند، اما به زودی باید شاهد UI خالص در این دستگاه‌ها باشیم. با این حال، اشاره ای به زمان وقوع این اتفاق وجود ندارد.

با این حال، این همچنین در تلفن ها و دستگاه های دیگر استفاده خواهد شد. Nokia Pure UI دارای اجزای قدرتمندی است که می توان از آنها برای ایجاد داشبوردهای وب پیچیده استفاده کرد. این رابط برای استفاده از صفحه نمایش مچ کوچک تا پانل های دیواری بزرگ طراحی شده است.

برای مروری دقیق تر از رابط جدید، صفحه. NokiaPure.com بررسی. 4

نظر شما در مورد Nokia Pure UI چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا