اخبار فناوری

تصاویر منتسب به ماکت سری گلکسی S23 سامسونگ دوباره طراحی خود را نشان می دهد

پرچمدار بعدی گوشی های هوشمند سامسونگ سری گلکسی اس 23 خواهد بود. در چند ماه گذشته شایعات و درزهای زیادی در مورد آنها وجود داشته است، که به ما ایده خوبی از انتظارات را می دهد. قبلاً گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا را در رندرهای فاش شده دیده بودیم و اکنون مدل‌هایی از هر سه گوشی ظاهر شده است. تصاویر منتسب به ماکت سری گلکسی اس 23 سامسونگ بار دیگر طراحی خود را نشان می دهد.

ماکت سری گلکسی اس 23

این تصاویر باز هم تایید می‌کنند که سامسونگ از طراحی ممتد قاب دوربین با فریم فلزی دستگاهی که در گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 (و مدل‌های پلاس آنها) دیدیم و طراحی گلکسی اس 23 (و مدل پلاس آن) فاصله گرفته است. ) با Galaxy S23 Ultra و بسیاری از آنها با سایر گوشی های سامسونگ سازگار است.

مشابه گوشی‌هایی مانند گلکسی A32، لنزهای دوربین به‌صورت جداگانه در پشت قرار می‌گیرند که به نظر من خوب است، اما شاید آنقدر مجلل نباشد.

ماکت گلکسی S23 (مدل پایه)

ماکت گلکسی S23 (مدل پایه)

اگر به تصویر اول مقاله نگاه کنید، می بینید که طراحی گلکسی اس 23 اولترا کم و بیش شبیه به گلکسی اس 22 اولترا است که انتظار می رفت. با این حال طراحی این ماکاپ با چیزی که در رندرهای لو رفته دیدیم متفاوت است. به عنوان مثال به جای لبه پایین، شیار سیم کارت را در کنار دستگاه نشان می دهند. با این حال، از آنجایی که سری گلکسی اس 23 به طور رسمی عرضه نشده است، هیچ کس نمی تواند به طور قطع بگوید که کدام یک از اطلاعات فاش شده دقیق است و کدام صحیح نیست.

با نزدیک‌تر شدن به سال 2023، احتمالاً در هفته‌های آینده با انتشار اطلاعات بیشتر، همه تردیدهای ما برطرف خواهد شد. انتظار می‌رود سری گلکسی S23 در اواسط زمستان معرفی شود طبق شایعات فروش آن از 28 فوریه 1401 آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی سری گلکسی اس 23 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا