اخبار فناوری

نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر با Nubia Z50 Ultra ارائه می شود

برند ZTE یکی از برندهایی است که به دوربین زیر نمایشگر اعتقاد دارد. اگرچه برندهایی مانند اپل، حداقل در ظاهر و محصولات معرفی شده، علاقه ای به این فناوری نشان نمی دهند، اما این موضوع مانع از آن نمی شود که ZTE توسعه آن را جدی بگیرد. به تازگی رسما تایید شده است که نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر با Nubia Z50 Ultra ارائه خواهد شد.

گوشی ZTE nubia Z50 Ultra

نی فی، رئیس بخش موبایل این شرکت چینی، اعلام کرد که ZTE در نظر دارد Nubia Z50 Ultra برای معرفی نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر. در طی یک پست طولانی در Weibo، او این را توضیح داد برند نوبیا بیش از یک دهه است که در تجارت گوشی های هوشمند فعالیت می کند. او می‌گوید که مدل جدید Ultra دارای فناوری جدیدی است که توسعه آن 6 سال طول کشیده است و اوج فناوری نوبیا است.

برند نوبیا بخشی از آن متعلق به ZTE است و عملیات آن در چین توسط این شرکت کنترل می شود. محصولات دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر بیش از دو سال است که با Axon 20 شروع شده اند. برند nubia نیز با عرضه این گوشی توجه ویژه ای به بخش دوربین های زیر نمایشگر داشته است. Red Magic 7 Pro دستگاه بازی

گوشی های هوشمند Nubia Z50 Ultra اولین پرچمدار پریمیوم این ویژگی را خواهد داشت و از توجه ویژه این برند به این محصول تعجب نمی کنیم. طراحی کلی دستگاه در تصاویر لو رفته است و می توان لبه های تیز گوشی را با کناره های صاف مشاهده کرد. جزیره دوربین مستطیل شکل خواهد بود و دوربین اصلی در سمت چپ قرار می گیرد. این الگوی کلی را در تصویر اول مقاله مشاهده می کنید.

این تصویر همچنین نوعی نوار لغزنده برای حالت صدای گوشی را نشان می دهد که دارای بافت برجسته است. قسمت پایین دارای فضایی برای خروجی بلندگو، اسلات سیم کارت و پورت USB-C خواهد بود، در حالی که قسمت بالایی دارای یک فرستنده IR است. این گوشی قبلاً در یک عکس جاسوسی دیده شده است و انتظار داریم ماه آینده به طور رسمی از آن رونمایی شود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید ZTE nubia Z50 Ultra دستگاه قدرتمندی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا