اخبار فناوری

نسخه جدید Reader و Signature Kindle آمازون رسماً اعلام شد

کتاب های الکترونیکی محصولات چندان محبوبی نیستند. اما پیشرفت آنها در سالهای اخیر قابل توجه بوده است. آمازون به تازگی از کتابفروشی های جدید خود رونمایی کرده است. این دو خواننده Kindle جدید آمازون و Signature Edition آن هستند.

نسخه جدید Reader و Signature Kindle آمازون رسماً اعلام شد

خوانندگان در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. یکسان صفحه نمایش گفته می شود که محبوبیت بیشتری در این محصولات دارند.

نمایشگر جوهر الکترونیکی تاشو برای خوانندگان تاشو

مطابق با گسمارنا، آمازون امروز دو نسخه جدید از دو نسخه جدید محبوب Kindle Paperwhite خود را رسما رونمایی کرد. این دو مدل نسخه معمولی Paperwhite و Paperwhite Signature Edition هستند. این دو شباهت های زیادی دارند. اما نسخه امضا دارای ویژگی های اضافی است.

Paperwhite دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با حاشیه کمتر نسبت به قبل است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 3 درصد افزایش یافته است و قابلیت تنظیم دمای رنگ در حال حاضر در اختیار کاربران قرار گرفته است. خبر خوب این است که Signature Edition دارای سنسور تشخیص خودکار نور است. خودمختاری خواننده الکترونیکی Amazon Kindle به 3 هفته تمدید شد! این نسل از کتابفروشی های آمازون دارای پورت نوع C هستند و ظرف 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شوند. جالب اینجاست که Signature Edition اولین دستگاهی است که به قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده است. در نهایت ، نسخه استاندارد و Signature Edition به ترتیب با 2 و 2 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شوند.

Kindle جدید دارای یک رابط کاربری جدید با جابجایی آسان تر بین بخش های مختلف کتاب است. نسخه جدید همچنین یک رابط کتابخانه به روز شده با منوی بازطراحی شده به کاربر ارائه می دهد. دیگر خبرهای خوب در مورد نسل جدید خوانندگان Kindle آمازون ، پشتیبانی از اتصال به دستگاه های iOS و Android است که از برنامه Kindle پشتیبانی می کنند. قیمت دقیق این کتابفروشی ها اعلام نشده است. نسخه استاندارد برای فروش از 26 نوامبر و نسخه Signature Edition از 25 نوامبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این کتابخانه ها چیست؟ آیا مشخصات آنها را می پسندید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا