اخبار فناوری

نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch ساعت‌های هوشمند سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

بازرسی کمتر از دو هفته پیش بود به روز رسانی Google Wear OS 5 رسما منتشر شد. شاید مهم ترین ویژگی آن عمر باتری بیشتر ساعت های هوشمند باشد. پس از این انتشار، اخیراً گزارش شده است که نسخه بتا آپدیت One UI 6 Watch برای ساعت های هوشمند سامسونگ به زودی منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta تقریباً در آستانه انتشار است

سامسونگ One UI 6 به روز رسانی بتا را تماشا کنید این در وب سایت خود برای بازار کره جنوبی فهرست شده است و اشاره ای به راه اندازی قریب الوقوع آن دارد. این به روز رسانی به احتمال زیاد بر اساس OS 5 را بپوشید منتشر می شود و احتمالا در چند هفته آینده منتشر خواهد شد. در اوایل ماه جاری، سامسونگ توسعه داخلی ساعت One UI 6 را آغاز کرد.

سال گذشته، برند کره‌ای به‌روزرسانی One UI 5 Watch Beta مبتنی بر Wear OS 5 را در هفته اول ژوئن 2023 منتشر کرد. بنابراین، بر اساس عملکرد شرکت در سال گذشته، انتظار داریم به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta در سال جاری منتشر شود. همان بازه زمانی این بازه زمانی هفته آینده را به ما نشان می دهد.

از به‌روزرسانی One UI 6 Watch چه انتظاری می‌توان داشت؟

به‌روزرسانی Wear OS 5 مبتنی بر اندروید 14 است، به این معنی One UI 6 Watch نیز مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود. این نسخه جدید Wear OS با بهبود عملکرد در حالت Doze، عمر باتری را بهبود می بخشد. به گفته گوگل، ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل Wear OS 5، در حین دویدن در ماراتن، 20 درصد عمر باتری را افزایش می‌دهند.

همچنین فرمت Watch Face که توسط سامسونگ توسعه داده شده است را به عنوان پیش فرض تبدیل می کند. این بدان معناست که اکثر توسعه دهندگان واچ فیس شخص ثالث اکنون می توانند عمر باتری طولانی تر و آخرین ویژگی ها این پلتفرم جدید می تواند به مدیریت پخش موسیقی و آداپتور خروجی صدا کمک کند.

سایر ویژگی‌های جدیدی که می‌توانیم از One UI 6 Watch انتظار داشته باشیم شامل پشتیبانی از کلید عبور (مانند PassKey)، امکان بازیابی رمز عبور از فضای ابری و تجربه ورود ساده‌تر است. علاوه بر ویژگی‌های Wear OS 5، سامسونگ می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را با One UI 6 Watch به ساعت‌های گلکسی اضافه کند.

پیش نمایش Wear OS 5 رسما منتشر شد: عمر باتری بیشتر برای ساعت های هوشمند

کدام ساعت‌های سامسونگ گلکسی به‌روزرسانی One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد؟

آپدیت One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 می تواند تا اواسط تابستان امسال به طور رسمی و در نهایت برای این محصولات منتشر شود:

  1. 1- سری گلکسی واچ 4
  2. 2- گلکسی واچ سری 5
  3. 3- سری گلکسی واچ 6

از به‌روزرسانی One UI 6 Watch سامسونگ چه انتظاری دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/27/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-one-ui-6-watch-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا