اخبار فناوری

موس و کیبورد جدید سامسونگ با طرح نعناع شکلاتی معرفی شد

سامسونگ با جدیدترین محصول خود در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر شخصی، کیبورد و ماوس بی سیم Mint Choco (SRP-9500MC) را برای دوستداران شکلات نعنایی معرفی کرد. این دستگاه با طراحی جذابی که رنگ نعنایی تزئین شده با چیپس های شکلاتی را به نمایش می گذارد، مطمئنا کاربرانی را که خواهان زیبایی، منحصر به فرد بودن و عملکرد هستند راضی خواهد کرد.

موس و کیبورد جدید سامسونگ در طرح نعناع شکلاتی

این صفحه کلید با مجموعه کاملی از کلیدها، از جمله ردیفی از عملکردها، کلیدهای مکان نما و کلیدهای ناوبری، همه چیزهایی را که برای یک تجربه تایپ روان نیاز دارید، دارد. با میانبرهای صفحه کلید اختصاصی برای ماشین حساب، کنترل های رسانه، صدا و دکمه هوم، پیمایش در محیط سیستم عامل کامپیوتر شما هرگز آسان تر نبوده است.

وزن این صفحه کلید تنها 462 گرم (1.02 پوند) و ابعاد آن 436 x 125 x 23 میلی متر است. این کیبورد سبک و جمع و جور است که حمل آن را آسان می کند. طراحی صفحه کلید شکلاتی سامسونگ با مکانیزم سوئیچ قیچی حسی شبیه به لپ تاپ با کلیدهای لمسی نرم و نویز کم ارائه می دهد.

موس و کیبورد سامسونگ با طرح نعناع شکلاتی

موس و کیبورد جدید سامسونگ در طرح نعناع شکلاتی

ماوس با این صفحه کلید با طراحی دو جهته سبک و جمع و جور است و وزن آن تنها 49 گرم (0.11 پوند) و ابعاد 108 x 60 x 26 میلی متر است. این ماوس مجهز به سنسور نوری با کارایی بالا و سه سطح حساسیت (800 / 1200 / 1600 DPI) است که دقت در تمام حرکات شما را تضمین می کند.

این ماوس همچنین با فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتز بسیار پاسخگو است، اگرچه به دانگل نیاز دارد و عمر باتری کمی کمتری نسبت به همتایان بلوتوث خود دارد. وعده سامسونگ برای پوششی سخت بر روی بدنه و چاپ الگوی شکلاتی تضمین می کند که دستگاه شما برای مدت طولانی تازه و سرزنده به نظر می رسد.

در نهایت متاسفانه این محصول در حال حاضر تنها در کشور اصلی سامسونگ یعنی کره جنوبی موجود است. محتوا و تاکنون هیچ اطلاعاتی از قیمت یا موجودی این کت و شلوار یا عرضه آن در بازار جهانی نداریم.

نظر شما در مورد موس و کیبورد شکلاتی نعنایی جدید سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا