اخبار فناوری

معرفی تبلت ZTE AxonPad با تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس

کسب و کار ZTE تا از گوشی پرچمدار جدید خود با این نام رونمایی کند آکسون 50 اولترا یک رویداد در چین برگزار کرد. در همین رویداد، این شرکت همچنین اولین تبلت برند خود را با نام ZTE AxonPad 5G معرفی کرد. این دستگاه همچنین اولین تبلتی است که از چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس کوالکام استفاده می کند. از دیگر مشخصات آکسون پد می توان به صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K و نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی، دوربین تک پنل پشتی، پشتیبانی از شبکه دوگانه 5G، قلم و صفحه کلید اشاره کرد.

تبلت ZTE AxonPad

ZTE AxonPad 5G دارای ضخامت 6.5 میلی متر و وزن 605 گرم است. این تبلت از صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K یا 2560 در 1600، نرخ تازه سازی 120 هرتز و رنگ های 10 بیتی استفاده می کند. این دستگاه همچنین از لوازم جانبی مانند قلم هوشمند ZTE و صفحه کلید مغناطیسی پشتیبانی می کند.

این تبلت با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MyOS 13 از پیش نصب شده است. رابط کاربری اختصاصی این تبلت به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بین پروفایل های کاری و زندگی عادی جابجا شوند. همچنین نوید اتصال یکپارچه بین دستگاه های ZTE را می دهد. تبلت جدید ZTE از چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، رم LDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده می کند. این دستگاه برای امنیت بیشتر به تراشه اختصاصی نیز مجهز شده است.

تبلت ZTE AxonPad

تبلت ZTE AxonPad

AxonPad 5G باتری 10000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ 80 واتی پشتیبانی می کند.این دستگاه همچنین اولین تبلتی است که از دو سیم کارت 5G پشتیبانی می کند. پنل پشتی دستگاه دارای یک دوربین تکی با فلاش LED است. در حال حاضر مشخصات دقیق دوربین پشتی و سلفی از جمله سنسورهای استفاده شده و وضوح آن ها مشخص نیست.

ZTE هنوز رم و انواع حافظه AxonPad 5G را تایید نکرده است. با این حال، ZTE AxonPad فقط برای خرید دولتی و سازمانی در دسترس است. هیچ نسخه ای از محصول در حال حاضر برای مصرف کنندگان فردی به بازار عرضه نمی شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این تبلت در رنگ های مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد تبلت ZTE AxonPad چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا