اخبار فناوری

مشخصات Oppo Find X6 Pro فاش شد: استفاده از سنسور 1 اینچی IMX989

اوپو با سری Find X خود یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار سال را ارائه می‌کند، در حالی که همچنان برخی از ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌کند. اکنون یک افشای جدید ممکن است برخی از مشخصات کلیدی Oppo باشد X6 Pro را پیدا کنید یافت

مشخصات گوشی Oppo Find X6 Pro

این شایعه از سوی افشاگر معروف یوگش برارمنتشر شده است که او این اطلاعات را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این توییت، Find X6 Pro جدید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED سامسونگ E6 است که وضوح 2K را ارائه می دهد. این پنل احتمالاً با نرخ تازه سازی حداقل 120 هرتز عرضه می شود و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، یک دوربین سه گانه در پشت وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز زوم 50 مگاپیکسلی دیگر است. گفته می شود دوربین اصلی از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 استفاده می کند.

مشخصات گوشی Oppo Find X6 Pro

مشخصات گوشی Oppo Find X6 Pro

جالب اینجاست که این دستگاه حتی از همکاری هاسلبلاد نیز بهره خواهد برد. طبق گزارش قبلی، قرار بود دستگاه دارای سنسور اصلی 1 اینچی باشد و این گزارش نیز شایعه مذکور را تایید می کند. این گوشی هوشمند همچنین مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 با حداکثر 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این دستگاه همچنین از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی بر روی ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می کند. به خاطر داشته باشید که این فقط یک گزارش تایید نشده است، پس آن را با فعلا یک دانه نمک

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار Oppo Find X6 Pro از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور دوربین 1 اینچی چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا