اخبار فناوری

مشخصات گلکسی تب اس 9 اولترا فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 11200 میلی آمپر ساعتی در بدنه باریک

طبق برخی شایعات، سامسونگ قصد دارد تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا را معرفی کند تا آخرین پیشرفت های خود را در یک تبلت پرچمدار ادغام کند. اخیراً افشاگر جهان یخی مشخصات Galaxy Tab S9 Ultra فاش شده است که نشان می دهد این تبلت غول پیکر دارای تراشه نسل دوم گلکسی اسنپدراگون 8، صفحه نمایش 14.6 اینچی، باتری 11200 میلی آمپر ساعتی و بدنه 5.5 اینچی با ضخامت میلی متر خواهد بود.

مشخصات Galaxy Tab S9 Ultra

با شروع از ابعاد، Ice Universe توییت کرد که گلکسی تب اس 9 اولترا ابعادی برابر با 326.4 در 208.6 در 5.5 میلی‌متر دارد و هیچ تغییری نسبت به گلکسی تب اس 8 اولترا ندارد. همچنین گفته می شود نمایشگر این دستگاه یک پنل 14.6 اینچی با رزولوشن 2960 در 1848 خواهد بود.

در مقایسه با گلکسی تب اس 8 اولترا، به نظر نمی‌رسد در اینجا نیز تفاوتی وجود داشته باشد، و این نشان می‌دهد که جدا از افزایش روشنایی، بهره‌وری انرژی و سایر ویژگی‌ها، سامسونگ می‌تواند از همان پنل نسل قبلی برای گلکسی تب اس 9 اولترا استفاده کند. . . اگر درست باشد، این یک حرکت هوشمندانه است، زیرا به غول کره ای کمک می کند تا از هر گونه هزینه های غیرضروری جلوگیری کند. علاوه بر این، گلکسی تب اس 8 اولترا یکی از بهترین صفحه نمایش های تبلت های حال حاضر را دارد.

باتری 11200 میلی آمپر ساعتی نیز در هر دو نسل تبلت یکسان است، اگرچه شایعه قبلی نشان می داد که گلکسی تب اس 9 اولترا باتری کوچک تری خواهد داشت. در هر صورت، مشتریان آینده از دریافت این ارتقا سود خواهند برد، به خصوص که این مدل با تراشه بسیار کارآمد اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود که به معنای بهره وری فوق العاده انرژی و در نتیجه عمر باتری بیشتر است.

مشخصات Galaxy Tab S9 Ultra

مشخصات Galaxy Tab S9 Ultra

در نهایت، انتظار می رود تبلت بعدی سامسونگ از 16 گیگابایت رم LPDDR5X پشتیبانی کند. با این حال، بعید است که سامسونگ گزینه رم 16 گیگابایتی را برای گلکسی تب اس 9 اولترای استاندارد ارائه دهد و مشتریان برای دریافت این مقدار فضای ذخیره سازی باید قیمت های بالاتری بپردازند.

با فرض صحت این مشخصات، سامسونگ تقریباً از همان ابعاد Galaxy Tab S9 Ultra برای صرفه جویی در هزینه استفاده خواهد کرد. این یک استراتژی ثابت است و مصرف کنندگانی که این دستگاه را می خرند احتمالاً از ارتقاء چیپست و حافظه استقبال خواهند کرد.

نظر شما در مورد مشخصات گلکسی تب اس 9 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا