اخبار فناوری

مشخصات کامل iQOO 11 Pro به همراه رندرهای آن فاش شده است

رویداد بعدی Aiko در 2 دسامبر خواهد بود. عرضه سری iQOO 11 و iQOO Neo 7 SE در این رویداد تایید شده است. چند روز قبل از مراسم رونمایی، مشخصات کامل و رندرهای iQOO 11 Pro به بیرون درز کرد. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

رندرها و مشخصات iQOO 11 Pro فاش شد: طراحی مشابه نسخه های حرفه ای و استاندارد

تنها چند روز تا معرفی سری Aiko 11، مشخصات کامل باقی مانده است iQOO 11 Pro آشکار می شود. این اطلاعات توسط یک افشاگر قابل اعتماد منتشر شده است که همچنین رندرهایی از نسخه های حرفه ای و استاندارد سری Aiko 11 را به اشتراک گذاشته است. افشاگر Ishan Agarwal جزئیات پرچمداران آینده iQOO را در ارتباط با وب سایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته است. او مدعی است که نسخه استاندارد و پرو پرچمداران آینده این شرکت از نظر طراحی تفاوت چندانی نخواهند داشت. تنها تفاوت عمده استفاده از صفحه نمایش خمیده در مدل Pro و صفحه نمایش تخت در نسخه استاندارد است.

رندر Aiko 11 Pro

ادعا می شود که پورت ها، محل قرارگیری دکمه ها و طراحی ماژول دوربین iQOO 11 و iQOO 11 Pro مشابه یکدیگر خواهند بود. آنها همچنین در سه رنگ مشابه مشکی، سبز نعنایی (با پنل پشتی چرمی) و BMW M Motorsport در دسترس هستند. iQOO 11 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED E6 با لبه های خمیده خواهد بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل است و نرخ تازه سازی 144 هرتز را به کاربران ارائه می دهد.دوربین سلفی در یک سوراخ پانچ در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. گفته می شود حسگر اثر انگشت این دستگاه از نوع اولتراسونیک بوده و در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

Aiko 11 Pro دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 2 است

تراشه Snapdragon 8 Gen 2 قدرت پردازشی لازم را برای iCo 11 Pro فراهم می کند. در این گوشی از پردازشگر تصویر Vivo V2 نیز استفاده شده است. سایت اینترنتی گیزموچینا او ادعا می کند که این گوشی هوشمند در دو نسخه با 8 تا 12 گیگابایت رم و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در بخش نرم افزار، لازم به ذکر است که پرچمداران آینده Aiko به OriginOS و اندروید 13 UI مجهز خواهند شد.

رندر Aiko 11

سه لنز دوربین روی قاب پشتی iQOO 11 Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX866 با دیافراگم f/1.75 است. دوربین دوم فوق عریض است و با سنسور 50 مگاپیکسلی خود زاویه 150 درجه را پوشش می دهد. دوربین سوم از نوع تله فوتو و وضوح 13 مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی هوشمند برای گرفتن عکس های سلفی به دوربین 16 مگاپیکسلی متکی است.

پرچمدار آینده Aiko دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ فوق سریع 200 واتی (و همچنین شارژ بی سیم 50 واتی) پشتیبانی می کند. در نهایت ابعاد این گوشی هوشمند 164.7 در 75.3 در 9 میلی متر و وزن آن 212 گرم خواهد بود. چیزی که هنوز در مورد Aiko 11 Pro نمی دانیم قیمت آن است. با توجه به اینکه زمان کمی تا رونمایی باقی مانده است؛ حتی می توان آن را فاش کرد!

طراحی احتمالی iQOO 11 5G راه اندازی دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می دهد

نظر شما در مورد پرچمداران آینده iQOO چیست؟ آیا سری شیائومی 13 برای شما جذاب تر است یا سری آیکو 11؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا