اخبار فناوری

لیست بهترین لوازم جانبی دست مردانه

اکسسوری های مردانه تاثیر زیادی در جذابیت مرد دارند. بسیاری از زنان جذب مردی می‌شوند که آستین‌های پیراهنش را بالا زده و ساعت یا دستبند زیبایی می‌بندد. این موضوع به قدری مهم است که آستین بالا زدن از نظر خانم ها یک روند جذاب و همیشگی است و به طور کلی دست های مرد نماد قدرت اوست و اکسسوری هایی که برای دست ها استفاده می شود بسیار مهم خواهد بود. در اینجا زیباترین اکسسوری های دست مردانه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی اکسسوری مناسب برای استایل های مختلف را پیدا کنید.

حلقه

یک اکسسوری مردانه محبوب که این روزها محبوب شده است. انگشتر طرح ها و طرح های مختلفی دارد و افراد مختلف از این اکسسوری استفاده می کنند. مدل های قدیمی انگشتر با سنگ های تزیینی بیشتر در جواهر فروشی ها تولید می شوند و افراد زیادی به این مدل های جدید علاقه مند هستند.

انگشتر ساده برای مردان متاهل مناسب است. انگشتر طرحی ساده اما شیک است که اکثر افراد متاهل از آن استفاده می کنند و برای مجردها چندان جالب و خاص نیست. مجردها حلقه های طلای مردانه با سنگ های قیمتی را به طرح های ساده ترجیح می دهند. این مدل ها برای افراد متاهل نیز مناسب است. اکسسوری ساده، خاص و مجلل که بهترین ترکیب را با سایر اکسسوری های طلایی خواهد داشت. مدل انگشتر مردانه طلا زرد با قیمت مناسب مکمل خوبی برای دستبند مردانه طلاست و در کنار هم ظاهر بهتری خواهند داشت.

ساعت

این اکسسوری مورد علاقه اکثر مردان خوش پوش است. ساعت در میان انواع لوازم جانبی بسیار مهم است. نیازی به نگهداری زیادی ندارد و بسیار کاربردی است. برای هر موقعیت و شرایطی می توانید از ساعت استفاده کنید و فقط باید مدل مناسب را انتخاب کنید.

  • • ساعت اسپرت برای سبک ورزشی و سبک شهری استفاده می شود. ساعت های دیجیتال همین کاربرد را دارند و برای استایل های کژوال، اسپرت و شهری بسیار مناسب هستند. مدل های دیجیتال و لمسی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر تزئینی، کاربردی هستند و با سبک های مختلف قابل استفاده هستند.
  • • ساعت رسمی یا کلاسیک یکی از مدل های جاودانه است. اکثر آقایان طرفدار طرح های بند فلزی و چرمی هستند و این ساعت های کلاسیک همیشه با استایل های مختلف به خصوص استایل های رسمی، هوشمند و غیررسمی عالی به نظر می رسند. داشتن 1 ساعت کلاسیک زیبا و خاص برای مهمانی ها و مجالس کافی است و از این مدل فقط برای موقعیت های کاری و مهمانی های مختلف می توانید استفاده کنید. از یک ساعت فلزی طلایی رنگ با لوازم جانبی طلا مانند گردنبندهای طلای مردانه Esme، Cartier یا Versace و همچنین انگشترها و دستبندهای طلا استفاده کنید. اگر می خواهید کاور و لوازم جانبی شما به خوبی نمایش داده شود و توجه زیادی را به خود جلب کند، بدون شک این اکسسوری ها بهترین گزینه هستند.

دستبند

دستبند یکی از لوازم جانبی کلیدی است. این اکسسوری انواع مختلفی دارد و با هر سبکی می توانید از آن استفاده کنید. از ساده ترین استایل، یعنی سبک مینیمال تا حداکثر، دستبند به خوبی به شما خدمت می کند. در ادامه انواع دستبندها را با توجه به کاربردشان توضیح خواهیم داد.

  • دستبند چرمی یکی از انواع دستبندهایی است که در سبک های مختلف استفاده می شود. این دستبند از سبک کلاسیک تا سبک مینیمال قابل استفاده است. طراحی دستبند چرمی کار سختی نیست و می توانید مدل مورد نظر خود را در پینترست پیدا کرده و سفارش دهید و رنگ چرم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • • دستبند طلا انواع مختلفی دارد. می توانید یک دستبند طلا مانند مدل کارتیه یا ورساچه انتخاب کنید یا یک دستبند چرمی با صفحه طلا را به عنوان اکسسوری مورد علاقه خود تهیه کنید. هر دو مدل دارای تنوع بالایی هستند و بسته به نوع و وزن طلا قیمت های متفاوتی دارند. دستبندهای چرمی با روکش طلا کمی اسپرت تر از دستبندهای طلای جامد هستند.
  • • دستبند زنجیره ای تیتانیومی می تواند استایلی زیبا به شما بدهد. برای جلوه بهتر می توانید از ساعت نقره ای به رنگ دستبند خود در کنار آن استفاده کنید. می توانید از این اکسسوری ساده برای یک مراسم استفاده کنید.
  • • دستبند بافت دار بیشتر برای استایل های هنری یا استایل خیابانی مناسب است. آقایان و نوجوانان از این اکسسوری با تی شرت استفاده می کنند.
  • • دستبند منجوق برای استایل اسپرت، هنری و شهری مناسب است. این مدل ها دارای مواد و رنگ های بسیار متنوعی هستند. قیمت مدل های منجوق ارزان است و می توانید چندین رنگ کاربردی از این اکسسوری را خریداری کرده و با لباس های مختلف از آن استفاده کنید.

دستکش

دستکش یک اکسسوری خاص و تا حدودی فصلی است. در تابستان نمی توانید دستکش چرمی بپوشید، اما این اکسسوری برای پاییز و زمستان ایده آل و خاص است. دستکش های چرمی در رنگ های مختلف و دستکش های زمستانه بافتنی بسته به رنگ و استایل شما اکسسوری های مناسبی برای زمستان و پاییز هستند. می توانید مدل های دستکش چرمی را با کت چرم و کفش چرم یا نیم بوت ست کنید.

مچ دست

دستبند یک اکسسوری ورزشی است که با استایل اسپرت و لباس ورزشی استفاده می شود. دستبند وسیله ای تخصصی است که ورزشکارانی مانند فوتبالیست ها و اسکیت بازان از آن استفاده می کنند و جنبه محافظتی برای مچ دارد.

کیف دستی

کیف دستی یک اکسسوری مردانه شیک و کلاسیک است. این وسیله دستی بزرگتر از کیف پول است و تمامی وسایل شما اعم از تلفن همراه، اسناد، انواع کارت های بانکی و کارت های شناسایی در آن قرار می گیرد. این کیف های دستی کوچک برای استایل کلاسیک و مردانه مناسب هستند. شما نمی توانید یک کیف دستی چرمی با لباس های ورزشی خیابانی بپوشید و این کمی تناقض دارد.

مقالات ذکر شده در اینجا فقط لوازم جانبی مناسب برای دست بودند. دنیای اکسسوری‌های مردانه بزرگ‌تر از این‌ها است و استایل مردانه اکنون متنوع‌تر شده است. جوراب های رنگارنگ بپوشید، از روسری، کلاه و کلاه لبه دار استفاده کنید، اکسسوری های مناسب برای استایل رسمی مانند گیره کراوات و دکمه سرآستین، انواع گردنبند طلا و گردنبند مروارید دست ساز و بسیاری موارد دیگر در اکسسوری های مردانه قرار می گیرند که تاثیر زیادی بر روی آن ها دارند. به استایل مردانه جذابیت بدهید استفاده صحیح از لوازم جانبی استایلی جذاب را برای شما تضمین می کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا