اخبار فناوری

رشد ۸۰ درصدی بازار گجت‌های پوشیدنی هند در چارک اول سال ۲۰۲۳

با توجه به تورم جهانی و شرایط پس از همه‌گیری کرونا، بازارهایی چون گجت‌های پوشیدنی عموما افت داشتند. با این حال خبر جدید به ما می‌گوید رشد ۸۰ درصدی بازار گجت‌های پوشیدنی هند در چارک اول سال ۲۰۲۳ ثبت شده است.

بازار گجت‌های پوشیدنی هند

بازار پوشیدنی های هوشمند هند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجه ۸۰.۹ درصدی در فروش را ثبت کرده است.

بر اساس گزارش IDC، بیش از ۲۵ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی در ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ در هند عرضه شده است. این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با سال گذشته، اما به لطف چارک پایانی سال ۲۰۲۲ باید گفت که آمار نسبت به سه ماهه دیگر تقریبا مشابه است.

عرضه جهانی شیائومی بند 7 پرو

در این بین، ساعت‌های هوشمند رشدی نزدیک به ۱۸۰ درصد داشتند و ساعت‌های هوشمند اقتصادی ۹۸ درصد از کل را به خود اختصاص دادند. همچنین گجت‌های پوشیدنی صوتی نسبت به سال گذشته ۴۸.۵ درصد رشد کردند. هندزفری‌های بی‌سیم کاملا مستقل هم تقریباً ۶۴ درصد از بازار این بخش را تصاحب کردند.

در مجموع این رشد می‌تواند به افزایش توان خرید در بازار هند اشاره کند. بازاری که به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف بازار موبایل و لوازم جانبی آن محسوب می‌شود و شرکت‌های مختلف روی آن سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی دارند.

شما به تازگی گجت پوشیدنی خریدید؟ از کدام دسته آن؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/12/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B8%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا