اخبار فناوری

لوگوی نوکیا پس از سال ها تغییر کرد: هویتی جدید برای یک برند قدیمی!

امروز روز بسیار شلوغی برای نوکیا بود. به نظر می رسد که سازنده افسانه ای گوشی بالاخره در حال ایجاد تغییراتی است. نوکیا بالاخره پس از سال ها لوگوی خود را تغییر داد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

پس از گذشت نزدیک به 60 سال، لوگوی نوکیا دستخوش تغییرات اساسی شده است

نوکیا به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تسریع رشد بازار، از لوگوی جدید خود که بخشی از برنامه تغییر هویت برند است، رونمایی کرد. این اولین بار است که نوکیا پس از شش دهه لوگوی خود را تغییر می دهد. لوگوی جدید از پنج شکل مختلف تشکیل شده است که کلمه “NOKIA” را تشکیل می دهد. تغییر نام نوکیا نشان دهنده مسیر جدید این شرکت در بازار فناوری است. برخلاف لوگوی قبلی که رنگ آبی داشت. لوگوی جدید نوکیا دیگر یک رنگ ثابت نیست و رنگ آن بسته به پس زمینه و محتوا تغییر می کند.

لوگوی جدید نوکیا

مدیرعامل این شرکت توضیح داد که بازار گوشی های هوشمند دیگر اولویت این شرکت نخواهد بود. وی در گفت و گو با رویترز گفت: امروز ما یک شرکت فناوری تجاری هستیم، بر این اساس می توان گفت که این شرکت به بازار گوشی های هوشمند باز نخواهد گشت.

لوگوی جدید نوکیا

نوکیا دیگر در بازار گوشی های هوشمند فعال نیست!

احتمالا شما هم با شنیدن صحبت های مدیرعامل نوکیا گیج شده اید. امروزه در بازار می توانید گوشی های هوشمندی را ببینید که برند نوکیا بر روی آنها حک شده است. پس چگونه نوکیا به بازار گوشی های هوشمند باز نخواهد گشت؟ مانند گیزموچینا به یاد می آورد که در واقعیت، تلفن های عرضه شده با برند نوکیا توسط این شرکت به بازار عرضه می شوند HMD جهانی تولید می شوند و نام نوکیا فقط یک علامت تجاری است!

ساخت گوشی های موبایل نوکیا در اروپا از تابستان 1402

نطر شما چی هست؟ آیا صحبت های مدیرعامل نوکیا که حاکی از عدم بازگشت این شرکت به بازار گوشی های هوشمند است، شما را دلسرد کرد؟ آیا انتظار داشتید نوکیا افسانه ای به بازار گوشی بازگردد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا