اخبار فناوری

قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در روزهای آینده از سری جدید پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. تا امروز اخبار و اطلاعات منتشر شده حاکی از فضای مثبت و بدون مشکل در مورد این محصولات بود. به نظر می رسد سامسونگ روی این پرچمداران حساب ویژه ای باز کرده است. طبق اخبار منتشر شده، اکنون قیمت گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ مشخص شده است. با مایفون مگ با

قیمت احتمالی سری گلکسی اس 23 سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ در ماه فوریه از سری جدید گلکسی S23 خود رونمایی خواهد کرد. سری جدید پرچمدار این شرکت زبان طراحی منحصر به فردی را برای هر سه دستگاه به ارمغان می آورد. علاوه بر این، سخت افزار و بهبودهای جدید در بخش دوربین نیز اعمال خواهد شد. در این روزهای سخت افزایش تورم جهانی، طرفداران سامسونگ کنجکاو هستند که آیا سامسونگ همان قیمت قبلی را برای سری جدید محصولات خود حفظ خواهد کرد یا افزایش قیمتی خواهد داشت؟ ظاهرا سامسونگ قیمت های معمول پرچمداران جدید خود را حفظ خواهد کرد، حتی اگر مجبور به قبول سود کمتر باشد. در واقع، به نظر می رسد حاشیه سود سامسونگ با افزایش قیمت قطعات کاهش یافته است.

قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ

قیمت سری گلکسی اس 23 چقدر خواهد بود؟ به گزارش رسانه کره ای Maekyung و با توجه به قیمت سری گلکسی اس 22، از قبل قیمت سری گلکسی اس 23 را می دانیم. قیمت پایه گلکسی اس 23 احتمالاً 799 دلار، گلکسی اس 23 پلاس با قیمت پایه 999 دلار و گلکسی اس 23 اولترا با قیمت پایه 1199 دلار خواهد بود. در این گزارش به افت قیمت معمول پرچمداران گلکسی سامسونگ اشاره شده است. ظاهراً این شرکت ممکن است قیمت پرچمداران خود را در سال جاری کاهش دهد تا از قربانی کردن بیشتر حاشیه سود جلوگیری کند.

درآمد بخش MX سامسونگ از 28.42 تریلیون وون در سه ماهه دوم سال 2022 به 32.21 تریلیون وون در سه ماهه سوم سال 2022 افزایش یافته است که رشد سه ماهه 13.3 درصدی را نشان می دهد. با این حال، سود عملیاتی این برند از 3.36 تریلیون وون در سه ماهه دوم سال 2022 به 3.23 تریلیون وون در سه ماهه سوم سال 2022 کاهش یافت که کاهش 3.6 درصدی را نشان می دهد. بهبود درآمد این شرکت به دلیل فروش بیشتر گوشی های پرچمدار سامسونگ است. این مدل ها شامل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 می شوند که مدت زیادی از عرضه آن ها می گذرد.

قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ

با این حال، افزایش سودی که این شرکت از افزایش فروش خواهد داشت، با افزایش قیمت قطعات گوشی هوشمند کاهش یافته است. همین اثر در سری Galaxy S23 وجود دارد. افزایش قیمت قطعات به حدی بود که با وجود افزایش فروش، سود عملیاتی این شرکت 3.6 درصد کاهش یافت. اگرچه سامسونگ موفق شد گوشی های پریمیوم بیشتری بفروشد، اما برای کسب سود کافی نبود و حاشیه سود پایین با سری گلکسی S23 سامسونگ حفظ خواهد شد.

پرچمداران آینده سامسونگ دارای ویژگی های جدید، گران تر و ارزشمندتر خواهند بود. با وجود کاهش حاشیه سود، سامسونگ قیمت پرچمداران آینده خود را افزایش نخواهد داد. سری جدید گلکسی اس 23 دارای قطعات گران قیمت زیادی خواهد بود. به عنوان مثال، ما یک نسخه انحصاری اورکلاک شده از اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهیم داشت. علاوه بر این، گلکسی اس 23 اولترا یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید خواهد داشت. اینها تنها بخشی از ویژگی های اصلی و جدید این دستگاه ها هستند که در ادامه بیشتر در مورد آنها خواهیم دید.

حافظه پایه سری گلکسی اس 23 نسبت به نسل قبل افزایش خواهد یافت

برای مثال می توان به جدیدترین نمایشگر AMOLED سامسونگ، ماژول حافظه داخلی جدید UFS 4.0 و رم های استاندارد LPDDR5X اشاره کرد. آخرین مورد که البته کمترین آن نیست، قابلیت ارتباط ماهواره ای این دستگاه است. این ویژگی مطمئناً هزینه دارد و گفته می شود، سامسونگ این دستگاه ها را با همان قیمت سری گلکسی S22 عرضه خواهد کرد. با افزایش قیمت قطعات و عرضه سخت‌افزار جدید گران‌تر، سامسونگ سود عملیاتی خود را کمی بیشتر از گذشته کاهش خواهد داد.

مطابق با GizChina، تصمیمی ضروری به نظر می رسد و افزایش قیمت سری جدید گلکسی اس 23 برای این شرکت نتیجه منفی دارد و فضای رقابتی را از بین می برد. در این وضعیت تورم جهانی، مشتریان دیگر دستگاه‌های پرچم‌دار را به راحتی سابق نمی‌خرند و قبل از پرداخت هزینه گران‌تر، دستگاه‌های دیگری مانند سری آیفون 14 را در نظر می‌گیرند. نظر شما در مورد قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا