اخبار فناوری

قبل از انتشار رسمی ، Apple Watch 7 Series را در اولین تصاویر زنده خود ببینید

در حالی که اپل واچ سری 7 ماه گذشته با خانواده آیفون 13 در حال حاضر ، ما هنوز منتظر تاریخ انتشار رسمی این محصول از طرف اپل هستیم. با شایعاتی مبنی بر اینکه اپل واچ سری 7 می تواند هفته آینده وارد بازار شود ، به نظر می رسد تصاویر جدیدی که در فیس بوک منتشر شده است اولین نگاه به طراحی جدیدترین ساعت جدید اپل در زمان واقعی را به ما می دهد.

تصاویر زنده Apple Watch Series 7

این تصاویر در ابتدا در گروه فیس بوک برای علاقه مندان به اپل واچ ارسال شده بود ، اما پس از آن حذف شدند. به گزارش سایت ماکرومورفردی که عکس ها را به اشتراک گذاشت مدعی شد که او در یک شرکت مخابراتی کار می کرد که سری 7 را قبل از فروش رسمی “در اواخر پاییز” آزمایش می کرد.

تصاویر زنده Apple Watch Series 7

تصاویر زنده Apple Watch Series 7

تا کنون ، ما فقط سری 7 را در بازاریابی و تبلیغات اپل دیده ایم و این شرکت هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است. بنابراین تصاویر به اشتراک گذاشته شده امروز اولین نگاه عملی ما به سری 7 را با صفحه بزرگتر و حاشیه صفحه نمایش نزدیک به صفر به ما نشان می دهد. با وجود شایعات ، سری 7 دارای لبه های صاف نیست ، اما “گوشه های نرم تر و گردتری” دارد که به صفحه اجازه می دهد کمی به طرفین خم شود.

صفحه نمایش بزرگتر یکی از تغییرات طراحی سری 7 نسبت به نسل قبلی است. سری 7 دارای رتبه IP6X ارتقا یافته برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است ، اما در داخل آن از همان تراشه استفاده شده در Apple Watch Series 6 استفاده شده است.

در حالی که مطمئن است تغییرات داخلی بیشتر برای سری 7 برخی از آنها وجود دارد ، ما باید منتظر بمانیم تا خودمان ساعت را بگیریم تا مطلع شویم.

سرنوشت سری اپل واچ 7 با لبه تخت چه شد و چرا اپل تصمیم گرفت آن را دوباره طراحی کند؟

نظر شما چیه؟ آیا طراحی ساعت جدید اپل با صفحه نمایش بزرگتر و حاشیه بسیار باریک را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا