اخبار فناوری

قبل از اعلام رسمی، Vivo X Flip را ببینید

اولین بار 3 ماه پیش بود که امکان طراحی گوشی تاشو وجود داشت Vivo X-Flip آشکار شده است. شایعات در مورد این گوشی تاشو Vivo از آن زمان شروع شده است و اکنون همه چیز کمی جدی تر شده است. می توانید Vivo X Flip را قبل از عرضه رسمی مشاهده کنید.

گوشی تاشو Vivo X Flip

صفحه نمایش خارجی گوشی های کوچک تاشو بزرگتر می شود. تا کنون گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip دارای بزرگترین صفحه نمایش خارجی در بین این محصولات است. صفحه نمایش خارجی نسبت تصویر عمودی را انتخاب کرده است. با این حال، Vivo فکر می‌کند که یک نمایشگر افقی ممکن است بهتر باشد.

همانطور که از تصاویر این مقاله مشاهده می کنید، گوشی Vivo X Flip در حین فیلمبرداری برای اهداف تبلیغاتی مشاهده شده است. در اینجا رنگ یاسی آن را می بینیم و طراحی آن جالب است.

Vivo X-Flip

Vivo X-Flip

قاب دایره ای دوربین و همچنین بافت خاص قسمت شیشه ای رنگی از دیگر مواردی است که اگر بخواهید از نمایشگر بزرگ چشم پوشی کنید، خواهید دید.

هیچ خبری در مورد اندازه صفحه نمایش خارجی Vivo X Flip وجود ندارد. با این حال، بعید نیست که اندازه آن در حدود 3 اینچ باشد. حالا این اندازه می تواند کمی بزرگتر یا کوچکتر از عدد اعلام شده باشد.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی از سوی ویو در رابطه با عرضه Vivo X Flip وجود ندارد. با این حال، چندی پیش، دستگاه ناشناخته ای از این برند با شماره مدل V2256A در بنچمارک GeekBench مشاهده شد. این احتمال وجود دارد که این دستگاه vivo X Flip باشد. با مشاهده این دستگاه در پایگاه بنچمارک Geekbench بخشی از مشخصات آن مشخص شده است.

احتمالا این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 عرضه می شود.دستگاه این مرجع نیز 12 گیگابایت رم داشت. همچنین احتمالا این دستگاه دارای تراشه است اسنپدراگون 8+ نسل اول فواید.

نطر شما چی هست؟ آیا طراحی Vivo X Flip را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا