اخبار فناوری

قابلیت ارسال همزمان Reels در فیس بوک توسط اینستاگرام پیشگام شد

اخیراً ویدیوی کوتاه یا ویژگی Reels که توسط تیک توک معرفی شده است، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. این ویژگی آنقدر محبوب شده است که همه شرکت ها روی آن تمرکز کرده اند. اکنون قابلیت ارسال همزمان قرقره به فیس بوک توسط اینستاگرام راه اندازی شده است. با مایفون مگ با

قابلیت ارسال همزمان Reels to Facebook توسط اینستاگرام راه اندازی شد

اینستاگرام با انتقاد شدید افراد مشهور رسانه های اجتماعی مانند کایلی جنر و کیم کارداشیان زمانی که این شرکت طراحی تمام صفحه الهام گرفته از TikTok خود را در اوایل سال جاری به روز کرد و این ویژگی را کنار گذاشت، مواجه شد. اکنون متا رویکرد دیگری را برای رقابت با TikTok امتحان می‌کند، یعنی امکان ارسال همزمان فید به فیس‌بوک و اینستاگرام.

ویژگی جدید بخشی از مجموعه ای از ویژگی هایی است که این شرکت در روز سه شنبه عرضه کرد. در میان عناصر آن، شایان ذکر است که روش جدیدی برای ایجاد ریل از داستان های منتشر شده قبلی ذکر شده است. سازندگان اکنون می توانند حلقه های خود را در اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک بگذارند و از هر دو پلتفرم امتیاز کسب درآمد دریافت کنند.

امکان ارسال همزمان قرقره ها در فیس بوک

متا در اوایل سال جاری ویژگی Reels را در فیس بوک در تلاش دیگری برای رقابت با TikTok راه اندازی کرد. فرمت ویدیوی عمودی کوتاه در شبکه های اجتماعی گسترش یافته و در پلتفرم ها و سرویس های مختلف ظاهر می شود. همراه با گزینه جدید برای ارسال Reels در اینستاگرام و فیس بوک، Meta ایجاد این محتوا را برای کاربران به سادگی با تبدیل استوری های ارسال شده قبلی به Reels بسیار آسان می کند.

با توجه PhoneArenaیکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به اینستاگرام و فیس‌بوک Rails می‌آیند، استیکر «Add Yours» است. این ویژگی مدتی است که در استوری های اینستاگرام وجود داشته است و به دلیل محبوبیت آن، متا تصمیم گرفت این ویژگی را در Reels در هر دو پلتفرم قرار دهد. این استیکر راه دیگری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی داستان های جدید را با استفاده از یک روند ایجاد کنند.

تمامی ویدیوهای اینستاگرام با فرمت Rails منتشر خواهند شد

با ایجاد این ویژگی های جدید، متا امیدوار است افراد بیشتری را به ویژگی Reels بیاورد. ویژگی‌های جدید در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان عرضه شده‌اند، بنابراین باید به زودی آنها را دریافت کنید. نظر شما در مورد کاربران Tranji در مورد امکان ارسال همزمان Reels به فیس بوک از طریق اینستاگرام چیست؟ آیا این ویژگی را مفید و مفید می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا