اخبار فناوری

فریم فلزی Samsung Galaxy S23 Ultra را بررسی کنید

برخلاف اپل، سامسونگ هر سال تلاش می کند تا کمی تغییر در طراحی پرچمداران خود ایجاد کند. به نظر می رسد امسال با طراحی قاب دوربین مشابه اما کمی بزرگتر روبرو خواهیم بود. تغییر بزرگ امسال در دفتر طراحی مربوط به قاب فولادی است. البته اگر به نسل قبلی دقت کنید این تغییر برای شما محسوس خواهد بود. با هم بیایند شاسی فلزی Galaxy S23 Ultra بیایید سامسونگ را ببینیم.

شاسی فلزی Galaxy S23 Ultra

تصاویر غیر رسمی بیرون کشیده شده و به Galaxy S23 Ultra نسبت داده می شود، نمایی از ساختار فلزی این دستگاه را نشان می دهد. با توجه به پشت خمیده و نمایشگر نسل های قبلی پرچمداران رده بالای سامسونگ، این قاب به طور کلی در اطراف لبه ها نازک تر بود.

شایعات قبلی به ما می‌گفتند که لبه‌های منحنی صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا نسبت به مدل قبلی خود پایین‌تر است. این رویه ای است که سامسونگ چندین سال است انجام می دهد و هر سال میزان خمیدگی صفحه نمایش که Edge نام دارد کمتر و کمتر می شود.

البته همانطور که در این تصاویر دیده می شود، جایی برای قلم S وجود ندارد. در واقع قسمت رنگی متفاوتی دارد اما چون بریده نشده است کمی عجیب به نظر می رسد. همچنین می توان حدس زد که این قاب نمونه پیش تولید بوده و هنوز به مرحله نهایی نرسیده است. زیرا وقتی به تصویر زیر نگاه می کنیم، محفظه کوچکی را در سمت چپ دستگاه مشاهده می کنیم.

به این ترتیب باید دید صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا چقدر خمیده خواهد بود. اگر مانند تصویر بالا باشد باید گفت که این انحنا به سمت صفر میل می کند.

به نظر شما اگر همین طراحی قاب برای Galaxy S23 Ultra نهایی شود، خوب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا