اخبار فناوری

فروش سری ردمی نوت شیائومی از مرز 300 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است

سری Redmi Note قدم جدیدی برداشته است. شیائومی اخیرا اعلام کرد که توانسته بیش از 300 میلیون دستگاه از سری گوشی های هوشمند Redmi Note خود را در سطح جهانی بفروشد. این شرکت همچنین فاش کرد که فروش این خانواده تنها در هند از 72 میلیون دستگاه عبور کرده است.

فروش سری ردمی نوت شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه این سری است ردمی نوت 12 در بازارهای بین المللی است. بخش هندی این شرکت تبلیغاتی را برای عرضه آتی این گوشی ها در این کشور آغاز کرده است. بنابراین، شیائومی مسابقات را سازماندهی می کند و آمار مدل های قبلی Redmi Note را به اشتراک می گذارد.

تا اکتبر 2021، فروش جهانی سری ردمی نوت به 240 میلیون دستگاه رسید. تنها یک سال بعد، این رقم اکنون 60 میلیون واحد دیگر افزایش یافته است.

افزایش فروش سری ردمی نوت احتمالا به تعدادی از مدل های عرضه شده توسط این شرکت نسبت داده می شود. با این حال، فروش کلی در سال 2022 کاهش یافته است زیرا این شرکت در یک دوره کوتاه 5 ماهه در سال گذشته بیش از 40 میلیون دستگاه فروخته است.

فروش سری ردمی نوت شیائومی

فروش سری ردمی نوت شیائومی

شیائومی در حال حاضر دو سری مختلف Redmi Note، یکی برای چین و دیگری برای بازارهای جهانی به فروش می رساند. این شرکت همچنین مدل های انحصاری را در مناطق خاصی به فروش می رساند. بنابراین، پیش‌بینی اینکه این روزها چند مدل تحت یک نسل از Redmi Note عرضه خواهند شد، دشوار است.

شایعات حاکی از آن است که سری Redmi Note 12 برای بازارهای بین المللی ممکن است شامل حداقل چهار مدل Redmi Note 12، Redmi Note 12 5G، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro 5G باشد. انتظار می رود این دستگاه ها با مدل های Redmi Note 12 که در اواخر اکتبر به طور رسمی در چین عرضه شدند متفاوت باشند.

شیائومی برند Redmi را در جولای 2013 به عنوان طیفی از گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت معرفی کرد و بعداً در سال 2019 آن را به یک برند فرعی جداگانه با دستگاه‌های سطح پایین و میان‌رده تبدیل کرد. دستگاه های Redmi در هند بسیار محبوب هستند و سهم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند این کشور را به خود اختصاص داده اند.

این شرکت اعلام کرده است که از زمان عرضه گوشی هوشمند Redmi Note 4G در سال 2014، 72 میلیون گوشی سری ردمی نوت در هند فروخته است.

نظر شما درباره آمار فروش سری ردمی نوت شیائومی در جهان چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا