اخبار فناوری

ظرفیت باتری بالقوه Samsung Galaxy Watch 6 فاش شد

گواهی ظرفیت باتری برای دو مدل از Samsung Galaxy Watch 6 به تازگی لیست شده است. سری گلکسی واچ 6 که بسیار شبیه به سری گلکسی واچ 4 است، قرار است پاییز امسال در دو اندازه و دو سبک عرضه شود.

ظرفیت باتری احتمالی Samsung Galaxy Watch 6

سامسونگ آنچه را که احتمالا سری گلکسی واچ 6 نامیده می شود، بدون مدل های LTE تایید کرده است. همانطور که اطلاعات جدید نشان می دهد، گواهینامه های جدید ظرفیت باتری برای چهار مدل گلکسی واچ 6 ذکر شده است، اگرچه گلکسی واچ 6 استاندارد نیز قبلا دیده شده است. به طور تصادفی، اوایل این ماه، GalaxyClub یک گواهی معادل برای نسخه LTE Galaxy Watch 5 با شماره مدل SM-R935x کشف کرد.

اکنون سام موبایل سری Galaxy Watch 6 در چین کشف شد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ قصد دارد مدل ها و ظرفیت های باتری زیر را ارائه دهد:

Galaxy Watch 6 40mm: 300mAh

Galaxy Watch 6 44mm: 425mAh

Galaxy Watch 6 Classic 44mm: 300mAh

Galaxy Watch 6 Classic 46mm: 425mAh

ظرفیت باتری Galaxy Watch 6 ممکن است

ظرفیت باتری Galaxy Watch 6 ممکن است

برای مرجع، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای باتری 5.6 درصدی بزرگتر از گلکسی واچ کوچکتر 5 خواهند بود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ جانشین گلکسی واچ 5 پرو را نیز خواهد فروخت یا خیر. قاب چرخان فیزیکی با این حال، سامسونگ یک باتری بسیار بزرگتر با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است که دو روز عمر باتری را در آزمایش ارائه می دهد.

تاریخ دقیق عرضه سری گلکسی واچ 6 هنوز مشخص نشده است. اگر سامسونگ همان برنامه سال‌های گذشته را دنبال کند، انتظار می‌رود گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در ماه آگوست در یک رویداد رونمایی حضوری و زنده معرفی شوند. سامسونگ همچنین احتمالاً همزمان سری گلکسی Z را معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود از گلکسی Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 تشکیل شود.

نظر شما در مورد ظرفیت باتری گلکسی واچ 6 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا