اخبار فناوری

طراحی Xiaomi Buds 4 و Watch S2 را قبل از معرفی رسمی ببینید

می دانیم که پنجشنبه این هفته یک رویداد مهم برای شیائومی دارد. معرفی 2 نفر از اعضای خانواده شیائومی 13 در چین انجام می شود و همراه با آنها حداقل 2 اکسسوری جذاب این برند روانه بازار می شود. این دو عبارتند از Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2. اگر در مورد آنها کنجکاو هستید، می توانید طراحی Xiaomi Buds 4 و Watch S2 را قبل از معرفی رسمی اینجا ببینید.

طراحی Xiaomi Buds 4 و Watch S2

Xiaomi Buds 4

Xiaomi Buds 4

پیش از عرضه رسمی، شیائومی چند تیزر از هر دو دستگاه منتشر کرد. اذیت کردن Xiaomi Buds 4 آنها نشان می دهند که این هدفون دارای طراحی پلاستیکی (سر بدون لاستیک) با حذف فعال نویز است. Xiaomi Buds 4 احتمالاً نسخه ای با ساقه کوتاه در مقایسه با Xiaomi Buds 4 Pro است، اما طراحی نیمه در گوش آن کمی متفاوت است. همچنین اگر دقت کرده باشید روی سینی خروجی صدا سمت چپ و راست گوشی (R یا L) مشخص شده است که طراحی جذابی است.

Xiaomi Buds 4

Xiaomi Buds 4

این هدفون دارای یک جعبه شارژ گرد و بیضی شکل است که یک پورت شارژ USB-C را فراهم می کند. قسمت بالایی کیف شارژر دارای روکش براق (احتمالاً فلزی) و نیمه پایینی آن پلاستیکی است. تصاویر رسمی نشان می دهد که این دستگاه در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

ساعت شیائومی S2 دنباله Watch S1 Pro دارای طراحی جدید در 2 اندازه، بند چرمی، حالت های ورزشی حرفه ای و ویژگی های نوآورانه مدیریت سلامت است. این ساعت در اندازه های 42 و 46 میلی متری موجود است، مشابه آنچه در سری گلکسی واچ موجود است.

ساعت شیائومی S2

ساعت شیائومی S2

تصاویر رسمی این را نشان می دهد ساعت شیائومی S2 از یک صفحه نمایش تخت با بدنه فولادی ضد زنگ استفاده می کند. دو دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه ساعت و یک ناحیه برجسته در زیر برای تشخیص ضربان قلب وجود دارد.

در حال حاضر مشخصات آن مشخص نیست. برای مقایسه، ساعت Xiaomi Watch S1 Pro از صفحه نمایش 1.47 اینچی OLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 72.7 درصد و وضوح 480 در 480 پیکسل استفاده می کند.

علاوه بر این، ساعت Xiaomi Watch S1 Pro به یک سنسور سلامت از Goodix Technology مجهز شده است که ضربان قلب را در تمام شرایط آب و هوایی و اشباع اکسیژن خون و سایر موارد را به دقت تشخیص می دهد.

در هر صورت پنج شنبه هفته جاری شاهد معرفی این لوازم جانبی شیائومی خواهیم بود. کدام یک از این دو بیشتر شما را جذب می کند؟ آیا طراحی آنها را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا