اخبار فناوری

شیائومی Redmi Buds 4 نسخه هری پاتر را ارائه کرد

بعد از Redmi Note 12 Turbo Harry Potter Edition اکنون زمان گسترش تم هری پاتر به سایر محصولات Redmi است. در همین راستا، شیائومی Redmi Buds 4 نسخه هری پاتر را معرفی کرد.

Xiaomi Redmi Buds 4 نسخه هری پاتر

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition

این نسخه از Redmi AirPods طراحی و عناصر بسیاری از رمان ها و فیلم ها را دارد. روی قاب گوشی های هندزفری طرح رعد و برق به رنگ زرد دیده می شود. جعبه شارژ مشکی دارای لوگوی زیبای هاگوارتز طلایی است.

شما یک کیف چرمی با آرم گوی کوییدیچ طلایی برجسته دریافت می کنید تا کیف شارژر را در خود جای دهید. حتی جعبه بسته بندی منحصراً با آرم هاگوارتز و سایر جزئیات در هر طرف طراحی شده است. به طور کلی Redmi Buds 4 Harry Potter Edition یک مجموعه جالب برای طرفداران هری پاتر به حساب می آید.

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition با قیمت 99.99 دلار در دسترس است. مشخصاتش دقیقا یکیه Redmi Buds 4 شرق. این بدان معناست که دارای یک درایور پویا 10 میلی متری است که کیفیت صدای Hi-Fi و صدای استریو مجازی را به شما می دهد. آنها همچنین تا 35 دسی بل حذف نویز را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می دهند.

Xiaomi Redmi Buds 4 نسخه هری پاتر

Xiaomi Redmi Buds 4 نسخه هری پاتر

این هدفون Redmi برای گیمرها نیز عالی است، زیرا 59 میلی ثانیه تاخیر را با اتصال بلوتوث 5.2 ارائه می دهد. شما همچنین دارای یک حالت شفافیت دوگانه هستید که به شما کمک می کند با نویزهای بیرونی مقابله کنید و آگاهی موقعیتی بهتری داشته باشید.

با یک بار شارژ، 6 ساعت پخش موسیقی و 30 ساعت عمر باتری را با کیس خود فراهم می کنند. هدفون ایر دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر عرق و باران است. همچنین از کنترل چند لمسی برای پخش، مکث، تغییر موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد این نسخه خاص از شیائومی Redmi Buds 4 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا