اخبار فناوری

شیائومی پوکو ایکس 5 با اسنپدراگون 695 و MIUI 13 معرفی شد

خانواده پوکو ایکس 5 رسما معرفی شد و مدتی پیش با مدل پرو آن آشنا شدیم. شیائومی تصمیم گرفته است که این تراشه را ارتقا دهد پوکو ایکس 5 پرو و حالا چیپ نسل قبل آن را به مدل ساده این سری می دهد. بله، شیائومی پوکو ایکس 5 با اسنپدراگون 695 عرضه می شود، متاسفانه این دستگاه نه تنها دارای اندروید 12 است، بلکه حتی مانند پرو دارای رابط کاربری MIUI 14 نیست و به طور پیش فرض دارای رابط کاربری MIUI 13 است.

شیائومی پوکو ایکس 5

چیپست شیائومی پوکو X5 اسنپدراگون 695 مدل Pro مدل قبلی خود، Poco X4 Pro را ارائه می دهد، اما حداقل مدل آن دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. مانند مدل جدید پرو، یک نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز وجود دارد. خوشبختانه دارای یک اسلات microSD برای افزایش حافظه داخلی تا 1 ترابایت بیشتر است. البته توجه داشته باشید که این گوشی دارای اسلات کارت هیبریدی یعنی یا 2 سیم کارت یا 1 سیم کارت و یک کارت حافظه است.

اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است.البته این یک پنل 8 بیتی است و از گوریلا گلس قدیمی 3 استفاده می کند. حداکثر روشنایی حتی از مدل Pro بیشتر است و به حداکثر 1200 نیت می رسد.

مقاله در حال نهایی شدن است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا