اخبار فناوری

شارژر 260 واتی اینفینیکس در کنار شارژر بی سیم 110 واتی این برند معرفی شد.

حدود هفته گذشته شارژر 260 واتی اینفینیکس ما برای شما نوشته ایم. به تازگی این فناوری شارژ سریع با مدل بی سیم سریع رونمایی شده است. شارژر 260 واتی اینفینیکس این برند با شارژر بی سیم 110 واتی، نگاه جالبی به آینده ارائه می دهد.

شارژر 260 واتی اینفینیکس

اینفینیکس فاز جدیدی از فناوری شارژ فوق سریع خود را معرفی کرده است. فناوری جدید شارژر 260 واتی اینفینیکس که این شرکت آن را می نامد شارژ سریع کامل می گوید که می تواند باتری را از 0 تا 25 درصد تنها در 1 دقیقه شارژ کند و در کمتر از 8 دقیقه به 100 درصد برسد. شارژر بی سیم 110 واتی ظرف 16 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می شود.

شارژر 260 واتی تنها 9 ماه پس از فناوری 180 واتی Thunder Charge این برند وارد بازار می شود. فناوری جدید از یک باتری 12C به جای دو باتری 8C استفاده می کند. علاوه بر این، با طراحی مدار 4 پمپ بهبود یافته، نیاز موجود را به طور هوشمند شناسایی کرده و تعداد پمپ های شارژ مورد نیاز را تخصیص می دهد.

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، راندمان شارژ 98.5 درصد است و باتری آزمایشی 4400 میلی آمپر ساعتی می تواند 90 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 1000 چرخه حفظ کند.

این شارژر از ترکیبی از مواد GaN و زیرساخت مدار AHB با چگالی توان بالا، اندازه کوچک و کنترل شارژ ایمن استفاده می کند. کابل نیز مهم است و اینفینیکس کابلی را توسعه داده است که می تواند به بالا جریان یابد 13 آمپر برای اطمینان از بار 260 وات.

شارژ بی سیم 110 وات از سیم پیچ های میکرو حساس سفارشی با معماری های مختلف استفاده می کند. سیم پیچ های کمتر اما عریض تری در همان فضا وجود دارد که مقاومت داخلی را کاهش می دهد و متعاقباً افزایش دمای تلفن را در هنگام شارژ کاهش می دهد.

همچنین یک شارژر سفارشی 110 واتی با طراحی دو سیم پیچ برای شارژ عمودی و افقی وجود دارد. این شارژر از یک فن برای بهبود اتلاف گرما استفاده می کند.

این استاندارد علاوه بر شارژ بی سیم و سیمی، از شارژ معکوس، شارژ بای پس و شارژ چند پروتکلی نیز پشتیبانی می کند. خوشبختانه با پروتکل های دیگر از جمله Power Delivery 3.0 نیز سازگار است.

این شرکت تایید کرده است که این فناوری جدید با گوشی هوشمند Infinix Note در سال جاری وارد بازار خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ عملکرد Infinix را در ارائه شارژ سریع سیمی و بی‌سیم جدید و جذاب چگونه می‌بینید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا