اخبار فناوری

سری میت ۶۰ هواوی احتمالا در نیمه اول پاییز با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی می‌شود

اواخر سال گذشته میلادی بود که گوشی های سری میت ۵۰ هواوی معرفی شدند. این تلفن های هوشمند قابلیت اتصال ماهواره ای و دوربین های قدرتمندی داشتند. این سری به شبکه اینترنت 4G محدود شده بود. قطعا این محدودیت بسیاری از کاربران را از خرید تلفن های هوشمند پرچمدار هواوی منصرف کرده است. اما احتمالا این روند با معرفی سری میت ۶۰ هواوی تغییر خواهد کرد. طبق گزارش ها، گوشی های سری Mate 60 در اکتبر سال جاری میلادی با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت 5G رونمایی می‌شوند.

سری هواوی میت ۶۰ اوایل پاییز ۱۴۰۲ معرفی می‌شود: بازگشت شبکه اینترنت 5G؟

افشاگر اطلاعات یعنی Classmateguan، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرد که سری میت ۶۰ هواوی در اکتبر سال جاری میلادی (اوایل پاییز ۱۴۰۲) معرفی خواهند شد. این زمان، با تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ نیز مطابقت دارد. این افشاگر اطلاعات ادعا می‌‌کند که این سری از گوشی های هوشمند آینده هواوی از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد.

پست Classmateguan در ویبو

به دلیل تحریم های در نظر گرفته شده از سوی آمریکا، شرکت های آمریکایی، مانند کوالکام، نمی‌توانند تراشه های 5G را در اختیار هواوی قرار دهند. طبیعتاً تحریم های ایالات متحده، تاثیر منفی بر تجارت تلفن های هوشمند این کمپانی گذاشته است. چند سال پیش هواوی مدعی شد که این شرکت رهبر جهانی فروش گوشی های هوشمند و تجهیزات شبکه های بی سیم است. اما در حال حاضر هواوی به سختی در بازار فعالیت می‌کند.

Huawei mate 50 Pro

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، با وجود تمام سختی ها، هواوی با سرعت تکنولوژی پیش می رود و همچنان گوشی های هوشمند مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. سری پی ۶۰ این غول فناوری چینی طراحی چشمگیر و دوربین های قدرتمندی داشت. این سری از تلفن های هوشمند هواوی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. اما همچنان این شرکت محدود به استفاده از تراشه های 4G است. جزییات زیادی درباره سری Mate 60 به بیرون درز نکرده است. اما رندر هایی فاش شده که نشان می‌دهد این دستگاه ماژول دوربین شبیه به Honor X40 خواهد داشت. با این وجود فکر نمی‌کنیم که رندر های منسوب به Huawei Mate 60 چندان دقیق باشند.

هواوی میت 50 و میت 50 پرو رسما معرفی شدند: دمیدن نوآوری در روح گوشی‌های هوشمند

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده هواوی چیست ؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA-%DB%B6%DB%B0-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%BE%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا