اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A24 گواهینامه NBTC را دریافت کرده است

بیش از 6 ماه است که شایعاتی در مورد آن وجود دارد گلکسی A24 ما سامسونگ را می شنویم. اکنون این گوشی هوشمند گواهی NBTC را دریافت کرده است. با این تایید، گلکسی A24 در واقع یک قدم به رونمایی نزدیکتر شده است.

سامسونگ گلکسی A24 یک قدم به رونمایی نزدیکتر شده است

سامسونگ گلکسی A24 در وب سایت گواهی NBTC تایلند با شماره مدل SM-A245F/DSN فهرست شده است. حروف DS نشان می دهد که این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه وب سایت NBTC هیچ مشخصاتی را برای این دستگاه فاش نکرده است. اما مشخص است که سامسونگ A24 از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می کند و خبری از اینترنت 5G نخواهد بود.

گواهی NBTC Galaxy A24

مانند GSM Arena او اشاره می کند که ماه گذشته، سامسونگ گلکسی A24 با نام مدل SM-A245F در میان داده های Geekbench مشاهده شد. بنچمارک فوق نشان داد که این گوشی هوشمند دارای تراشه است Mediatek Helio G 99 مجهز خواهد شد. یک نسخه از این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم است و به طور پیش فرض روی نسخه سیزدهم اندروید خواهد بود. گفته می شود دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار آن یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین تشخیص عمق در این دستگاه وجود نخواهد داشت. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته خواهد شد.

گلکسی A23

گلکسی A23 چه مشخصاتی داشت؟

گلکسی A23 سامسونگ در اوایل مارس 2022 رونمایی شد.این گوشی هوشمند به صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی با وضوح +FullHD مجهز شده است. نمایشگر این دستگاه نرخ رفرش 90 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تراشه 6 نانومتری 4G اسنپدراگون 680 قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می کند. دوربین اصلی این دستگاه دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و دارای لرزشگیر اپتیکال است. سامسونگ گلکسی A23 مانند بسیاری دیگر از دستگاه های اندرویدی میان رده به یک باتری با ظرفیت بالا (5000 میلی آمپر ساعت) مجهز است. این باتری توسط یک آداپتور 25 واتی شارژ می شود.

سامسونگ گلکسی A23 مدل 4G با دوربین 50 مگاپیکسلی و اندروید 12 رسما معرفی شد.

نظر شما در مورد Samsung Galaxy A24 بر اساس مشخصات فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا