اخبار فناوری

سرفیس پرو جدید مایکروسافت با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شد

مایکروسافت به تازگی Surface Pro جدید را معرفی کرده است که جدیدترین در خط تبلت/لپ تاپ هیبریدی این شرکت و یکی از اولین ها در نسل جدید رایانه های شخصی است. Copilot Plus او هست. اعداد از سیستم نامگذاری این محصولات حذف شده اند که به نظر می رسد نشان دهنده راه اندازی مجدد کامل این محدوده باشد. برت اوستروم، معاون خدمات مایکروسافت در مراسم رونمایی از این تبلت ها گفت: این محصولات را نمی توان با نسل قبلی خود مقایسه کرد.

سرفیس پرو جدید تغییرات بزرگی را برای کاربران به ارمغان می آورد

بر اساس گزارش The Verge، نسخه مصرف کننده سرفیس پرو شباهت های زیادی به مدل کسب و کار مایکروسافت در ماه مارس دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 13 اینچی، بیشترین 64 گیگابایت حافظه دسترسی تصادفی (RAM)، سوئیچ کمک خلبان اخیراً معرفی شده، a صفحه کلید اسپلیتر بهبود یافته است و امکان پشتیبانی از 5G وجود دارد. تبلت ویندوزی همچنین دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) است، تراشه ای که مایکروسافت برای بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی در دستگاه های خود به آن متکی است.

مایکروسافت می گوید سرفیس پرو جدید از راه می رسد… 90 درصد سرعت آن نسبت به مدل قبلی بیشتر است و در صورت تمایل کاربر، امکان پشتیبانی از 5G نیز وجود دارد. علاوه بر این، کاربران می توانند محصولات خود را با استفاده از آن سفارشی کنند صفحه نمایش OLEDاز Wi-Fi 7 پشتیبانی کنید و یک صفحه کلید جدید سفارش دهید.

سرفیس پرو جدید دارای دو پورت USB 4 و در چهار رنگ از جمله رنگ آبی بسیار زیبا و جدید ارائه می شود. این محصول دارای دوربین های بهبود یافته از جمله دوربین است Ultra HD QHD در قسمت جلویی، که مایکروسافت قصد دارد از آن برای بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود، علاوه بر سنسور 10 مگاپیکسلی در پشت تبلت استفاده کند.

صفحه کلید فلکس جدید هم به صورت فیزیکی و هم بی سیم به سرفیس پرو متصل می شود و از دوام بیشتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است. مایکروسافت می‌گوید گزینه دیگری برای صفحه‌کلید با کلیدهای پررنگ‌تر و 14 درصد ترک‌پد بزرگ‌تر عرضه می‌شود تا درصد بیشتری از کاربران را جذب کند.

مایکروسافت قصد دارد یکی از مشکلات اساسی سرفیس را با کمک کوالکام حل کند.

سخت‌افزار سرفیس پرو مدتی است که وجود داشته است، و در حالی که کیت کیبورد و قلم کامل ممکن است گران باشد، کاربران قدرتمند به پورت‌های بیشتری نیاز دارند. اما طراحی کلی و کیفیت ساخت سرفیس پرو 9 توانسته رضایت کاربران را جلب کند. اما مشکل این محصول مثل همیشه پردازنده آن بود.

شما می توانید یکی داشته باشید سرفیس پرو 9 می توانید با پردازنده کوالکام خرید کنید که دارای ویژگی های دوربین، اتصال 5G و تاخیر وحشتناک در عملکرد پردازشی است. پروژه پنجره روی بازو در طول سال ها به طور پیوسته بهبود یافته است، اما همه این پیشرفت ها محصول 2022 مایکروسافت را به انتخاب خوبی برای کاربران تبدیل نکرده است.

با این حال سرفیس پرو جدید قادر است تمام مشکلات نسل قبلی خود را روی کاغذ حل کند. کوالکام با یک سری پردازنده اسنپدراگون X مایکروسافت با وعده اینکه تراشه‌هایش به اندازه کافی سریع هستند تا با اپل، AMD و اینتل رقابت کند، مطمئن است که Windows on Arm امسال موفقیت بزرگی خواهد داشت.

سرفیس پرو جدید

طبیعتا بخش بزرگی از این قابلیت در خدمت این پردازنده است هوش مصنوعی خواهد بود. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، رویداد امروز را با صحبت در مورد ساخت رایانه‌هایی آغاز کرد که «فقط ما را درک نمی‌کنند، بلکه آنچه را که ما می‌خواهیم پیش‌بینی می‌کنند» و گفت که فاز بعدی ویندوز و محاسبات با Copilot به زودی در راه است.

این رویداد همچنین شامل یک ویژگی جدید هوش مصنوعی به نام است او به یاد می آوردادغام بیشتر Copilot با File Explorer، اعلان ها و سایر جنبه های ویندوز. کامپیوترهای نادلا Copilot Plus او آن را “سریعترین و آماده ترین کامپیوتر شخصی تا کنون برای هوش مصنوعی” نامید.

نظر شما در مورد سرفیس جدید مایکروسافت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/20/%D8%B3%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A8%D8%B1-%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا