اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی نوت 9 به طور غیرمنتظره ای به روز رسانی جدید دریافت کرد

گلکسی نوت 9 که در زمان معرفی یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ به حساب می‌آمد، حدود شش ماه پیش از لیست گوشی‌های هوشمند این شرکت که هنوز واجد شرایط ارتقا هستند، حذف شده است. انتظار می رفت که نوت 9 چهار ساله از نیمه دوم سال به روز رسانی نرم افزاری جدیدی دریافت نکند. با این حال، سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای گلکسی نوت 9 منتشر کرده است که به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2023 را ارائه می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

به نقل از وب سایت گوشی موبایلچیزی که ما انتظار نداشتیم این بود که سامسونگ به زودی پس از توقف دریافت به‌روزرسانی، به‌روزرسانی جدیدی را برای گلکسی نوت 9 منتشر کند. بله، سامسونگ گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های تصادفی را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر منتشر می‌کند، به‌خصوص زمانی که متوجه یک مشکل اساسی در دستگاه می‌شود. با این حال، این به روز رسانی جدید نوت 9 یک شگفتی است. در مورد تغییرات، دستگاه شما با وصله امنیتی فوریه 2023 به روز می شود.

این لزوماً به این معنی نیست که فقط بازارهای خاصی این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد، اگرچه با توجه به پایان پشتیبانی منظم به روز رسانی نوت 9، این امکان وجود دارد. سامسونگ به هیچ ویژگی جدیدی که اضافه شده است اشاره نکرده است. نسخه جدید، و گلکسی نوت 9 در سه ماه گذشته به طور مفصل در وصله های امنیتی ذکر نشده است.

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

در حال حاضر، کاربران بریتانیایی و ایرلندی باید بتوانند به‌روزرسانی (نسخه N960FXXSAFWB3) را مستقیماً در دستگاه خود دانلود کنند. کافیست در منوی تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار، گزینه دانلود و نصب را بزنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این به‌روزرسانی گلکسی نوت 9 در سایر نقاط جهان منتشر شود.

نظر شما درباره آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ با وصله امنیتی فوریه 2023 به این دستگاه اضافه شده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا