اخبار فناوری

رندر Oppo Find X6 طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار این شرکت را نشان می دهد

اوپو نسل جدید گوشی های تاشو Find N2 و Find N2 Flip خود را در 15 دسامبر در چین معرفی خواهد کرد. پس از عرضه سری Find N، این شرکت بر روی مدل های Find X6 و X6 Pro تمرکز خواهد کرد که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023 معرفی شوند. اکنون، افشاگر معروف، ایوان بلاسیک رندر از Find X6 منتشر کرده است که منبع آن است طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار بعدی اوپو با ماژول دوربین بزرگ و عجیب خود داستانی را روایت می کند.

Oppo Find X6 را رندر کنید

این رندر گوشی هوشمند فایند ایکس 6 با ظاهری ممتاز را با پنل پشتی سفید که ظاهراً شیشه ای یا سرامیکی است نشان می دهد. جزیره بزرگ دوربین مستطیلی دارای سه لنز در داخل، همراه با فلاش دوگانه ال ای دی به شکل قرص است.

سومین لنز ترکیبی دوربین، زوم پریسکوپ است. همچنین می توانید متن حک شده “Powered by MariSilicon” را بین لنز پریسکوپ و فلاش LED مشاهده کنید. همچنین یک پانل مستطیلی در زیر آن وجود دارد که نشان Hasselblad را نشان می دهد.

برای یادآوری، Find X3 و X3 Pro دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بودند. Find X5 و X5 Pro با یک جزیره دوربین ذوزنقه ای عرضه می شوند. بنابراین، به نظر می رسد که Find X6 Pro همان طراحی Find X6 را خواهد داشت.

Oppo Find X6 را رندر کنید

Oppo Find X6 را رندر کنید

شایعات پیرامون Find X6 ادعا کرده اند که این گوشی پرچمدار دارای صفحه نمایش 1.5K OLED و همچنین از چیپست نه چندان جدید نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس برخلاف نسل قبلی است.

همچنین ممکن است این گوشی پرچمدار دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 باشد. در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS وجود دارد که احتمالاً 1 اینچ است. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

نظر شما در مورد رندر Oppo Find X6 و طراحی این گوشی چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا