اخبار فناوری

رندر Google Pixel 8 Pro را با صفحه تخت و حسگر عکس جدید آن کشف کنید

پس از افشای رندرهای طراحی تا شدن پیکسل و پیکسل 7a در چند ماه و چند هفته گذشته، اولین رندرهای پیکسل 8 پرو بیش از شش ماه قبل از عرضه رسمی آن منتشر شده است که نشان دهنده تغییر طراحی قابل توجه این گوشی در صفحه نمایش و نوار دوربین است.

رندر گوگل پیکسل 8 پرو

رندرهای جدید توسط OnLeaks و با همکاری SmartPrice منتشر شده است، اولین نگاه ما به Google Pixel 8 Pro را در یک رندر مبتنی بر CAD نشان می دهد. از این تصاویر، طراحی پرچمدار بعدی گوگل کاملاً شبیه به پیکسل 7 پرو است، اما با برخی تغییرات واضح و خوشایند.

به نظر می رسد برای اولین بار، مدل Pro گوشی گوگل، صفحه نمایش خمیده خود را به نفع یک صفحه نمایش کاملاً مسطح کنار گذاشته است. صفحه نمایش هیچ یک از انحناهایی را که در دو مدل قبلی پیکسل پرو دیده بودیم ندارد، اما قطعا هنوز جایی برای انحناهای جزئی در اطراف لبه ها وجود دارد. در هر صورت، با توجه به اینکه صفحه نمایش های خمیده چقدر خسته کننده هستند، پیشرفت بزرگی است.

رندر گوگل پیکسل 8 پرو

رندر گوگل پیکسل 8 پرو

نکته قابل توجه این است که به نظر می رسد صفحه نمایش حاشیه های بسیار باریک تری نسبت به گوشی های قبلی گوگل دارد. با این حال، با رندرهای مبتنی بر CAD، این جزئیات می توانند به راحتی اشتباه باشند و برای اطمینان باید محصول نهایی را ببینیم.

اما چیزی که در اینجا بسیار جالب است، اضافه شدن یک سنسور جدید در نوار دوربین گوگل پیکسل 8 پرو است. این گوشی دارای همان آرایه دوربین سه گانه پیکسل 6 پرو و ​​پیکسل 7 پرو است، اگرچه این بار هر سه سنسور در یک بریدگی قابل مشاهده در نوار دوربین قرار گرفته اند. در سمت راست و زیر فلاش LED اما سنسور چهارم دیده می شود.

کاری که این سنسور انجام می دهد در حال حاضر نامشخص است. این می تواند به سادگی یک سیستم فوکوس خودکار بهتر باشد، مانند آنچه که سامسونگ در Galaxy S23 Ultra ارائه می دهد، یا یک سنسور ماکرو یا عمق مانند بسیاری از تلفن های امروزی، یا حتی یک حدس به سبک اپل. با استفاده از حسگر LIDAR مشابه آیفون، پیشرفته تر است. حرفه ای.

در هر صورت، مطمئناً دیدن گوگل در حال توسعه و به روز رسانی مداوم این طراحی در طول زمان، جالب است.

ابعاد پیکسل 8 پرو 162.6 در 76.5 در 8.7 میلی متر است که کمی کوچکتر از 162.9 در 76.6 در 8.9 میلی متر پیکسل 7 پرو است. اندازه صفحه نمایش نیز حدود 6.52 اینچ ذکر شده است.

انتظار می رود پیکسل 8 پرو در اواخر سال جاری معرفی شود و انتظار می رود از پردازنده تنسور G3 بهره مند شود. در نهایت، مشخص نیست که پیکسل 8 استاندارد نیز از این سنسور مرموز جدید استفاده خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در مورد رندر طراحی گوگل پیکسل 8 پرو چیست؟



تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا