اخبار فناوری

رندر Galaxy Tab S9+ طراحی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ را نشان می دهد

اگرچه سامسونگ در مراسم رونمایی رسمی از گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23 از نمایش نسل جدید تبلت های خود اجتناب کرد، اما انتظار می رود این دستگاه ها در آینده ای نه چندان دور معرفی شوند. اخیراً افشاگر OnLeaks او رندر گلکسی تب اس 9 پلاس را منتشر کرده است که طراحی لنز دوربین این تبلت پرچمدار را مشابه دیگر گوشی های اخیر سامسونگ گلکسی نشان می دهد.

رندر Galaxy Tab S9+

در نگاه اول، طراحی نسل بعدی تبلت پرچمدار سامسونگ بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی تب اس 8 است. اما قطعاً چند تفاوت وجود دارد که قابل توجه ترین آنها لنز دوربین پشتی مجزا است که از زبان طراحی سامسونگ با معرفی سری گلکسی S23 در اوایل امسال و بعدها پیروی کرد. دستگاه هایی مانند گلکسی A34 و گلکسی A54 .

رندر Galaxy Tab S9+

رندر Galaxy Tab S9+

در صورت صحت اطلاعات منتشر شده توسط منبع این تصاویر، ابعاد تبلت نیز تقریبا ثابت خواهد ماند. تب S9+ دارای ابعاد 285.4×185.4×5.64 میلی متر است، در حالی که Tab S8+ دارای ابعاد 285x185x5.7 میلی متر است.

انتظار می‌رود که ارتقای واقعی طراحی تبلت‌های گلکسی تب اس 9 مقاومت آن‌ها در برابر آب و گرد و غبار را افزایش دهد. همانطور که در اوایل سال جاری ذکر شد. این تبلت ها دارای گواهی IP67 هستند که تنها یک قدم پایین تر از گوشی های پرچمدار سامسونگ است.

سری Galaxy Tab S9 به احتمال زیاد در کنار Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 در نیمه دوم عرضه خواهد شد. برای کسانی که نمی دانند، سامسونگ از روال عرضه هر ساله تبلت های پرچمدار خود پیروی نمی کند. سری تب اس 8 در مارس سال گذشته در کنار سری گلکسی اس 22 عرضه شد، در حالی که گلکسی تب اس 7 در آگوست 2020 معرفی شد.

تبلت های جدید حداقل در یک مدل به روز خواهند شد و احتمالاً از همان چیپست سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده در گلکسی اس 23 قدرت خواهند گرفت. باتری های بزرگتر و آن تراشه باورنکردنی را با هم ترکیب کنید و می بینیم که تبلت های سری گلکسی تب اس 9 تقریباً در صدر لیست بهترین تبلت های سامسونگ از نظر عمر باتری و عملکرد قرار دارند.

نظر شما در مورد رندر و طراحی Galaxy Tab S9+ از این دستگاه پرچمدار چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا